Ben Mama van vier dochters ben 3 keer in het ziekenhuis bevallen mijn baby’s zaten nog te lekker bij mij denk ik van alle drie ben ik met ruim 42 weken ingeleid dan ga je er toch van uit dat toen ik van ons vierde kindje tegen het eind van mijn zwangerschap liep dat er ook automatisch vanuit werd gegaan dat ook deze kleine in het ziekenhuis geoboren zou worden dat is ook wat ik van iedereen hoorde maar het ongelofelijke gebeurde onze jongste dochter kwam met precies 41 weken gewoon lekker thuis ter wereld !
Geweldig om dit ook eens meegemaakt te hebben
Dat iedere bevalling toch anders is
Heerlijk, lekker thuis bevallen. Toen ik zwanger was, was ik van mening om in het ziekenhuis te willen bevallen. Gelukkig toen de bevalling eenmaal begonnen was ben ik lekker thuis gebleven. Bij een tweede wil ik zeker weer thuis bevallen (als het kan natuurlijk)
Geniet er lekker van met z’n allen.
Ik mag nooit thuis bevallen, maar ik moet zeggen dat vind ik niet erg. Ik ben pro pijnbestrijding en als er een tweede komt wil ik toch ook wel weer een keizersnee.
Groetjes,
Michèle
Bij mij was het wegens een te hoge bloeddruk in de 38e week een bevalling in het ziekenhuis. Ik werd ingeleid en uiteindelijk werd het nog een keizersnede ook. Het enige wat ik jammer vond was dat ik Nick pas in de nacht echt kon vasthouden. Dat heb je bij een natuurlijke bevalling natuurlijk niet. Maar als er een tweede was gekomen dan had ik zeker voor het ziekenhuis gekozen. We hebben een perfecte hulp gehad de eerste dagen. En ik moet er ook niet aan denken om al die toestand thuis te hebben. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Ik zou ook weer naar het ziekenhuis moeten maar hier komt er geen tweede
Groetjes Bianca