Dat gekakel hier bovenaan de site

Dim soms wakker maakt haha of aan blijftstaan als je op een ander tabblad zit te werken… dan hoor je nog een zachte echo de hele tijd

Meestal denk ik erwel aan, geluid zachter, met je muis snel via een omweg van de www invoerstukje naar beneden er niet overheen gaan, en soms vergeet ik het en dan is het door mijn huis kukelekukuuuu haha en dan zit ik weer stijfuit te luisteren of dim door slaapt, meestal wel gelukkig haha

Hahaha wat iritant he, die haan Hier worden de kinderen er niet wakker van, maar we schrikken ons regelmatig allemaal rot!
En soms blijft hij inderdaat doorgaan als je op een ander tabblad zit, als het dan heel zacht staat zit ik soms een hele tijd te denkne van wat is dat toch steeds voor geluid. DAT IS DIE IRITANTE STOMME IKKEBENHAAN VAN JE!!! schreeuwt danny dan

Groetjes Anouk

En in de wintermaanden komt er een jochie met een snowboard naar beneden van de helling en hoor je: “JOEOEOEOEOEOEOE!!!” Dus daar ook even alert op zijn straks

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Of de kerstman met zijn ho ho ho en zijn belletje! Kan niet wachten

Groetjes Anouk

Ja, die is er ook nog! Heb er zin an!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zet het geluid altijd maar uit, want vind het ook een irritant geluig, haha

haha dat bedoel ik nou ik zit me ook geregeld af te vragen van… we hebben hier toch geen kippen in de buurt… en dan pas naar 5 min begint het soms te dagen haha, maar dan weet ik het alvast voor van t winter

1 september komt de herfst weer haha

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik krijg regelmatig te horen: Zo, zit je weer lekker op ikkeben? Want dan hoor je weer KUKELEKUUU!!

Zet em wat zachter, want ik luister bijna nooit muziek terwijl ik bezig ben op de laptop, dus heb er niet veel last van.

Weet mn man ook weer wat ik aant doen ben…

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ik heb nooit me geluid aanstaan, alleen als ik een filmpje of muziekje moet luisteren

Liefs Michelle

Hahahaha ik schrik er ook wel eens van…als ik de koptelefoon op heb, en de boxen staan iets te hard hahaha…

Maar heb het alleen als ik er over heen ga met de muis… Noah vindt het trouwens ook wel heel erg interessant…

Liefs, Melanie

Ik hoor hem alleen als ik de box vergeet tuit te doen

Groetjes,

Michèle

als je op de site zelf naar het gedeelte fun gaat is de radio ook erg leuk

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”