Dat ellende konijn

van ons het gaas van zijn buitenren doorgebeten heeft en nu in zijn huisje moet blijven zitten omdat ie anders zichzelf bezeerd als hij er doorheen kruipt om in de tuin te gaan ravotten.

Groetjes,

Michèle

Da’s geen ellende-konijn, dat is er een van het hooligan-ras!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ik zat er al over na te denken om zijn naam te veranderen in of Houdini of F-side bunny…

Groetjes,

Michèle

Ik vind F-side bunny een leuke keuze. Of Talibanbunny! Kun je ook nog Talibunny van maken. Betere schuilnaam.

Hij heet toch Jos? Maak je er nu Hans van! (Hans Klok)

Groetekes, Sje

Ha ha ha tallibunny is ook wel wat gezien hij iederen bijt behalve mij en hij de katten de baas is. Maar ja is hans zo’n ontsnapper???

Groetjes,

Michèle

Nou, Hans is in elk geval een paar jaar geleden ontsnapt uit een relatie om een relatie met iemand anders te beginnen!

Maar hou het anders maar lekker bij Talibunny! Haha!

Groetekes, Sje

Hmmm ja oke, doie gaat mij ff wat te ver

We houden het inderdaad maar bij tallibunny… makkelijk te onthouden

Groetjes,

Michèle

En het schept meteen duidelijkheid naar mensen die denken dat-ie schattig is en hem proberen te aaien. Haha!

Groetekes, Sje

Oh maar dan knauwt ie wel hoor. Hij bijt niet hard maar hij geeft een knauw…Maar inderdaad deze waarschuwing zal zeker in acht genomen worden.

Groetjes,

Michèle

haha oohw ja dat is minder, heeft hij al eens in de tuin geravot?

Yep ik heb hem al 3 keer in de tuin gevonden. Op zich doet ie er niet zoveel maar we kunnen het risico niet nemen dat een zwerver (kat) hem te pakken neemt.

Groetjes,

Michèle

nee dat moet je niet hebben nee! maarja wat nu want je kunt het beestje moeilijk dag en nacht constant opsluiten in dat hokkie. kan je m nie af en toe binnen zette of wil je dat liever niet?

Heb je, gezien zijn poging tot ontsnappen, al gedacht aan de bijnaam Bokito? (naar die gorilla die een paar jaar geleden in Blijdorp de boel op stelten gezet heeft).

Groetekes, Sje

@ Inge we zullen nieuw gaas gaan spannen, maar nu heeft ie even straf.

@ Sje dan moet ik meteen aan een joekel van een vlaamse reus denken en Jos is best klein.

Groetjes,

Michèle

Oh nee, dan is Bokito geen optie.

Groetekes, Sje

nee talibunny past het best ook door die rode oogjes

Groetjes,

Michèle

Ah, hij ziet er nog bloeddorstig uit ook?!

Groetekes, Sje

Oordeel zelf maar Sje

Groetjes,

Michèle

haha straf
en wat een geweldige foto! haha die kat zit erbij zovan: hmm kom jij maar is uit je hokkie

Toen hadden we hem net gehaald dus morgan was nog net geen twee enne ja Diablo wilde wel ff kijken wie dat was.

Groetjes,

Michèle