…nu ook te laat was en morgan ook de sudo in handen gekregen had… Ze had auw billen was haar verweer…

Groetjes,
Michèle

…nu ook te laat was en morgan ook de sudo in handen gekregen had… Ze had auw billen was haar verweer…

Groetjes,
Michèle

Oh nee, boeffie!!! hihi! En ze kijkt ook zo lekker schuldbewust, ha ha.
groetjes,
Wendy

Ahh!! Ze kijkt er ook zo bij van mama moet je hier nou echt een foto van maken?!?! Haha. En dan nog zeggen dat ze auw billen had, kinderlogica Haha.
Gelukkig zat niet haar hele haar eronder… Dat is een werk om eruit te halen, weet ik uit ervaring
Liefs Shirley
fantastische blik erbij!!
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Haha echt mooie foto en idd ze kijkt zo lekker schuldbewust. Soms is het vervelend als je weer eens de zooi moet opruimen maar voor de foto’s is het super.
groetjes Ramona

Herkenbaar! Eva doet het ook! Ook met Sudocreme! Laat die twee maar niet samen met die potjes spelen, dan zit zo het hele huis onder de witte troep!
Groetjes Rainbow, trotse mama

nou dat viel gelukkig mee, een hele klodder op der pakje taxi en dat kon ik zo weggooien want dat was leeg en de sudo pot zelf moest even afgespoeld worden. Morgan kreeg ik gelukkig ook vrij vlot schoon, maar aan mijn gvd toen ik aan kwam lopen had ze dus zeker door dat het niet goed zat. Enne ze wou weglopen, dus ik oh nee staan blijven, je gaat op de foto
Groetjes,
Michèle

Hahaha dat snuitje er ook bij
Sudocréme smeren… hmmm komt bekend voor kleine donderstenen!