Dat as donderdag

compleet schulde vrij zijn??? Mervin zijn salaris wordt dan gestort en ik doe dan de laatste betaling aan het incassobureau. Door omstandigheden hadden we een schuld waar je heel leuke dingen mee kon doen, maar die hebben we nu helemaal in 3 jaar afbetaald zonder hulp van iemand en dat vind ik best wel netjes.

Groetjes,

Michèle

wauw! daar mag je heel trots op zijn!
hopelijk kunnen jullie nu een hele nieuwe start maken en genieten van de toekomst!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ow wat fijn.
Zometeen komt er een leegte in je hoofd, dan heb je die zorgen niet meer…en dat is een raar gevoel. Moet je echt aan wennen. (ik spreek uit ervaring)
Super, dat jullie het zonder hulp hebben gedaan.
En zo zie je maar, het kan echt iedereen overkomen. Niets om je voor te schamen.
Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Wat super.

Dat is zeker iets om trots op te zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Wat goed van jullie. Heerlijk dat jullie straks schuldenvrij zijn!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Super Michèle!

Groetekes, Sje

Super joh! Wat een rust zal dat brengen! En wat zijn de plannen nu, het vertrouwde patroon vasthouden en sparen of even lekker genieten van het geld dat jullie nu overhouden? (of een tussenweg…)

Geniet ervan, en natuurlijk: mijn complimenten voor jullie allebei!

liefs

Toppie!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

We gaan het geld dat eerst wegstorte naar de schulden opzij zetten. Want de bruiloft moet ook betaald worden. En gezien we het zo ontzettend gewend zijn om het niet nodig te hebben (goddank hebben we aardig goede inkomens) storten we het naar de spaarrekening. En dat willen we voorlopig ook blijven doen want er is nog genoeg dat vervangen moet worden en wat we nog willen doen. Plus willen we nu ook wel een goede buffer opbouwen.

Groetjes,

Michèle

Lekker hoor…

Voor je trouwerij is een buffertje wel handig hoor! Zo’n feestje is niet gratis!

liefs

Ha ha ha nee dat weet ik Liske, ik heb de locatie en het stadhuis al vast laten leggen en van de eerste ook de globale rekening al.

Groetjes,

Michèle

Wat goed meid. Iets om trots op te zijn!!

super meid .geeft een opgelucht gevoel

groetjes marielle mama van tanja

goed hoor,heerlijk nu een nieuwe start zonder afbetalingen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gefeliciteerd!

Wat een opluchting lijkt me dat!

Heel veel plezier met jullie bruiloft!

YES de laatste betaling is de deur uit !!!

Groetjes,

Michèle

Zo groots doen wij het dan niet, maar dat willen we ook niet. Ha ha ha en we kennen niet eens 180 mensen Maar we maken er wel een mooie dag van.

Groetjes,

Michèle

Stoer. Echt een lekker idee. Vooral omdat jullie het helemaal zelf gedaan hebben. Geeft toch wel een kick he? Wij hebben hier eerder ook mee te maken gehad en ben superblij dat we er nu af zijn. Is toch wel een lekker idee dat je geld ook echt van jou is.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Super zeg.
Wat zullen jullie je opgelucht voelen.
En nu inderdaad op naar de bruiloft