Da's lang geleden

Hallo allemaal
Da’s lang geleden dat ik hier op deze site ben geweest! Ik zag nog een hoop bekende namen (en ook een aantal nieuwe baby’tjes, wat leuk!!), maar ook een hoop nieuwe namen dus ik zal me nog maar een keer voorstellen.
Ik ben Sonja 29 jaar, getrouwd en moeder van Jeroen (inmiddels 2 jaar).
Jeroen werd na een problematische zwangerschap geboren (zwangerschapsvergiftiging), 8 weken te vroeg en met een geboortegewicht van maar 1350 gram. Nu is hij dus inmiddels 2 jaar en 2 maanden en het gaat super!
Hij is nog wel klein van stuk en hij liep erg laat (pas toen hij 2 was), maar verder merk je aan niks dat hij te vroeg geboren werd.

Groetjes
Sonja

Hee Sonja!

Ik denk niet dat je mij kent
Ik ben Mariska, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay(7), Tess(5), Melanie(5), Julia(3), Nathalie(1) & Malin(0)…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hoi sonja!

Mij ken je zeker niet. Ik ben kim, 24 jaar, getrouwd met dennis en we hebben 1 zoontje; Luca, die morgen 8 maanden is. Welkom terug!

[/url]

hoi sonja
welkom terug .ik ben blij dat het goed gaat met jeroen .en dat hij klein is maak toch niet uit .ik ben blij dat je weer komt .veel plezier hier

groetjes marielle mama van
10-10-01

hoi, ik ben Ellen getrouwd met jan en samen hebben we 2 kids.

leuk dat je er (weer) bent.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

hoi hoi
ik ben janneke en ik ben getrouwd met ole, samen hebben wij een dochter hannah!! zij is de 9 maanden gepasseerd!!
fijn dat het allemaal goed gaat met je ventje!!
lieve groet janneke en hannah

Hoi Sonja.

Leuk dat je weer van de partij bent!
Mij ken je denk ik ook nog niet.

Ik ben Marianne 23 getrouwd met Niels 22 en samen hebben we een zoon Ruben van 12-7-2005

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi sonja,welkom terug!! wil je je oude account nog weer terug?

groetjes Kim, mama van

en

Hoi

Ik ben Tessa, woon samen en het een dochter Manon, 26-06-2005

Tessie

Hoi Sonja,

welkom terug, leuk dat je er weer bent!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

hoi sonja

welkom terug

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi Sonja,

Leuk dat je weer terug bent
Veel plezier hier!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hoi Sonja,

Ik ben Miranda en woon samen met Bert.
Samen hebben we een dochtertje.
Ze heet Joyce en is 7 augustus 2005 geboren.

Welkom terug !

Welkom terug Sonja. Jij was hier voor het laatst voordat ik hier kwam rondkijken. Ik heb net je verhaal gelezen bij bevallingsverhalen. Wat een angstige weken moeten die laatste weken van je zwangerschap geweest en wat een vreselijk uur alleen heb je na de geboorte doorgebracht. Gelukkig is het goed afgelopen en heb je een prachtig mooie knul (zag net al een fotootje van hem)!

Welkom terug Sonja
Fijn dat alles zo goed gaat met Jeroen
veel plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hoi sonja

Ik ben katinka 25 jaar woon samen met gerard
samen hebben we een zoontje van 9 maand.

groetjes katinka

hallo allemaal
Wat een boel leuke reacties, thanks!!

groetjes
Sonja
p.s. Kim, ik zou graag mijn oude account weer terug krijgen! Hoe gaat dat precies in z’n werk?

zal ik morgen regelen
ik ga nu carnavallen !!ik mail jehet danw el

groetjes Kim, mama van

en