hoi hoi
Sofie is dol op de danoontjes start(opvolgmelk), tot welke leeftijd zijn die eigenlijk, kan ik al overstappen op een ander formaat?
Kussies
hoi hoi
Sofie is dol op de danoontjes start(opvolgmelk), tot welke leeftijd zijn die eigenlijk, kan ik al overstappen op een ander formaat?
Kussies
Ik dacht dat deze tot voor een jaar zijn kim heb eigelijk geen idee goede vraag… want ze worden te klein hihihi
ik mocht kaitlyn met 9maanden volle yoghurt geven.misschien ook wat voor sofie,want ja dannontjes is wel erug klein.
groetjes bianca
ja daarom vroeg ik me het af. ze vind ze nou eenmaal erg lekker, maar ze zijn zo verdomde duur in vergelijking met die anderen
Kussies
dat klopt het is echt duur.en niet leuk meer.maar kwark mogen ze ook en die kan je in grote potten kopen.
ondertussen ook weer aan hans gevraagd en die zei kaitlyn at toen ook kwark.
groetjes bianca
Vanaf wanneer kan ik mijn kind gewone melk(produkten) gaan geven?
Vanaf ongeveer 7 maanden kun je beginnen met het geven van yoghurt. Tot 8 maanden moet je de yoghurt nog wel verdunnen met water; ¾ yoghurt + ¼ water. Dit omdat de eiwitten en het zout wat in de yoghurt zit nog wat te ‘zwaar’ zijn voor de nieren. Sommige kinderen vinden de yoghurt naturel erg lekker, probeer dit daarom eerst. Vindt je kind het toch te zuur, breng dan een beetje smaak aan de yoghurt met bijvoorbeeld vruchtensap of gezeefd fruit.
Heb t ff voor je nagezocht op cb online, je kan dus wel yoghurt geven en daar dan lekker wat dixap ofzo in doen om het wat te zoeten. Van kwark zou ik het niet weten, tis eigenlijk heel jonge kaas, vraag het anders voor de zekerheid na op het cb, of bel ze ff
Liefs, Els
kwark mogen ze ook hebben toevallig zeiden ze dat de laaste keer op het cb omdat jordy gewoone yochurd niet wil…
sofie is oud genoeg nu
gewoon lekker andere toetjes geven
ik heb meestal die houdbare die vind amber kei lekker zit ook vanalles gezond in en zijn niet duur.
bij ons op het cb zei de arts een keer en toetje ik zeg ze krijgt danoontje start
zegt ze nou zielig toetje geef maar twee of die gewone want een start is ook niks …
bri