Danisha wil niet slapen


#1

hallo

wie kan mij in godsnaam helpen onze kleine meid wil niet slapen.
ik heb al verschillende tips gelezen.
ze heeft een vast ritueel maar is de laatste tijd wel ziekjes geweest??
ik heb een lampje aan ik lees voor ik doe van alles zelf het stappen plan.
wie kan en wil mij helpen.

groetjes annet


#2

annet

allereerst hoe oud is je dochter? ik zelf lees damian geen verhaaltje voor ik heb wel een klein nachtlampje die op zijn komode staat dus hij ziet wel een lichtje maar het lichtje schijnt niet op hem. bij damian maak ik tegen het advies in van het cb zijn laatste fles iets zwaarder. hij krijgt dan een fles van 180 cc met 6 en halve schep of soms 7 ipv 6. dit valt dan toch iets zwaarder op de maag waardoor hij moeier wordt. ik knuffel dan nog even na zijn boertje een kwartiertje met hem en leg hem dan in bed. soms slaapt ie al en blijft ie ook lekker slapen maar soms wordt ie wakker en dan begint hij te huilen. dan krijgt hij zijn speen in zijn mond geef ik hem nog een extra kusje. zeg dat ik ook ga slapen en dat ik hem morgen ochtend weer zie. vervolgens doe ik het licht uit en ga ik zelf ook naar bed. hij ligt dan nog steeds te huilen en ik lig niet lekker in bed maar ik weet dat hij na een kwartier tot een half uur wel in slaap valt. hij kan ook heel erg gaan krijzen maar ik reageer er niet op. ik weet dat dit super moeilijk is en lig soms zelf ook met tranen in bed maar hij huilt zichzelf in slaap en komt vervolgens 10 uur later!!!! pas weer voor eten.

 

ik hoop dat dit helpt en ik kan je maar 1 tip geven. probeer niet te reageren hoe moeilijk het ook is maar als die kleine heeft gegeten een schone luier heeft heeft geknuffeld en een boertje heeft gedaan dan kan er niks meer zijn.


#3

onze meid is nu anderhalf al maar ik heb het even geprobeerd met een nachtlampje en werkt prima xe word soms nog wel wakker maar lang zo vaak niet meer en ze eigenlijks meteen slapen heel erg bedankt voor de tips

groeten annet