Danique ziek

Hè getsie… Danique werd een half uurtje geleden wakker, dus ik ging kijken. Zit haar hele bedje/tut/slaapzak onder het spuug… Arm ding. Ze lag er met haar hoofdje in, echt heel zielig. Dus haar papa heeft haar meegenomen naar de douche, beetje schoongemaakt. En ik heb haar kamertje weer fris gemaakt. Legt hij haar weer terug, begint ze weer. En dit keer geen onverteerd voedsel, maar meer doorzichtig slijm…

Wat kan dit nou weer zijn? Maak me zorgen over die akelige mexicaanse griep. Daarbij komt dat ik niet zo’n held ben met zieke mensen, raak gauw in paniek… En zeker als het mijn kleine meisje betreft! Zou het misschien wezen dat ze het voedsel van 12+potjes nog niet aan kan? Die heeft ze gisteravond namelijk gehad… Of zou het nog verjaardagsstress geweest zijn…? Heb haar niet getemperatuurd, ze ligt nu weer lekker te slapen dus wil haar niet weer wakker maken.

Haar papa kan morgen niet thuis blijven van het werk, dus sta er alleen voor… Vind het doodeng, en denk dat ik mijn moeder maar ga vragen of ze hierheen wil komen. Dus nu zit mama klaarwakker aan een bakkie thee, zich zorgen te maken…

Gewijzigd door - MamaDanique op 09 Nov 2009 05:27:41

He gatver wat vervelend. Ja toch maar even der temp nemen straks. Als ze koorts heeft is ze echt ziek, anders missschien toch nog wat verjaardagsstress en verkeerd voedsel. Misschien iets waar ze niet tegen kan.

Hou het in de gaten en als je het niet vertrouwd gewoon naar de ha gaan. Sterkte meid.

Groetjes,

Michèle

Wat naar dat die kleine meid ziek is… En zo moeten overgeven is gewoon hartstikke rot. Gelukkig heeft ze daarna goed doorgeslapen, dat is sowieso het beste.

Dat de tweede keer spugen geen voedsel meer is, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat hara maagje toen al leeg was, daarna spuug je alleen nog maar slijm en gal, das doorzichtig. Daar zou ik me geen zorgen over maken. is vooral erg vervelend. Even tempen zou ik wel doen, kan het verschil maken tussen iets verkeerd gegeten hebben en een griep.

Heel veel sterkte voor jou en je meisje!

Liefs, Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nou, het lijkt erop dat het over is… Ze was fleurig toen ze vanochtend om 9 uur wakker werd, en ik haar van bed haalde. Voelt niet warm aan. Natuurlijk is de thermometer pleite, dus kon haar even niet temperaturen. Ga zo eerst wel even op zoek naar dat ding. Ze heeft een pyjama papje gehad, 175 ml zoals ze meestal doet. Tot nu toe blijft het erin en ze is nu aan het spelen met de babywalker. Ze lijkt me normaal tot nu toe, hoest niet, is niet hangerig…

Dan misschien toch gewoon even niet lekker door haar verjaardag en de grote potjes van 12+…? Hou haar wel in de gaten en zal straks nog even tempen.

Gelukkig maar dat het beter met haar lijkt te gaan. Goed in de gaten houden en de HA bellen als je het niet vertrouwd.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Kan dat het allemaal even te veel geweest is. Mijn stiefzusje kotste dan ook altijd alles onder alleen was die ouder.

Groetjes,

Michèle

Ben in ieder geval blij dat ze zich beter voelt. Hoef ik mijn moeder ook niet te bellen, dan voel ik me net weer het kleine meisje dat het niet zonder haar moeder af kan… Maar waar die thermometer nou gebleven is…?

Anders even een nieuwe halen, Had ik ook laatst. Heb er meteen een met een flexibele punt genomen, iets duurder maar wel zo prettig voor een bewegelijk kind.

Groetjes,

Michèle

Yep, die flexibele hebben wij ook. En voor onszelf nog twee anderen geloof ik, uit gezamenlijke uitzet… Wij zitten niet snel zonder.

Gelukkig viel het allemaal mee met Danique, echt even iets verkeerd gegeten of de spanning van het feest, je komt er ook niet altijd achter!

Liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ben er zelf ook wel heel blij om dat het meevalt, ze heeft vanochtend haar pyjamapapje binnen gehouden, en een halve banaan… Ben nu met een broodje bezig met der, maar dat duurt altijd heeeeeeeeel lang voordat ze hem op heeft. Maar tot nu toe is alles erin gebleven, dus mama is allang blij.

beter langzaam eten en binnenhouden inderdaad dan schrokken en kotsen

Groetjes,

Michèle

Schrokken doet ze alleen met toetjes, voordat ik het lepeltje weer in het danoontjecupje heb, heeft zij haar mondje alweer open. Net zo’n jong vogeltje is het dan… De rest van haar eten gaat altijd heeeeeeel traag. Maar we hebben de tijd, dat scheelt. Ze heeft het gewoon ook veel te druk met alles om haar heen! En nu helemaal met al die nieuwe speeltjes.

Ha ha ha ze lijkt op mij ik deed ook uren over mijn eten. Me ma werd er gestoord van

Groetjes,

Michèle

Ze doet nu al een uur over haar broodje, maar dat komt ook een beetje door mezelf… Ik laat haar lekker spelen en doe af en toe een hapje in haar mond. Als ik dat niet doe, eet ze nooit haar broodje op. Dan duwt ze na een halve met haar tong het brood er weer uit. Tsja, dan moet je niet klagen dat het zo traag gaat, want er is natuurlijk zoooveel anders leuks te doen!

Gewijzigd door - MamaDanique op 09 Nov 2009 14:38:51

Dan ben ik misschien streng, maar echt niet dat ik 1 uur met een broodje zou gaan zitten. Nu heb ik niet te klagen, want Tim is een goede eter. Maar echt niet dat ik hem laat spelen tijdens het eten. Hier is eten eten en niet spelen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hier heb ik ook een hele vlotte eter hoor. Broodjes zijn zo weg, maar ook niet spelen tijdens het eten.

Groetjes,

Michèle

En hier is het spelend eten… Liever zo dan dat ze helemaal geen broodje eet. Vind dat helemaal geen probleem, ze eet haar warm eten wel aan de tafel, in de stoel. Als ik haar meer dan een uur in de stoel moet laten zitten, worden we daar beiden niet blij van.

Heb je het wel geprobeerd?? Ik bedoel speelgoed niet hebben kan motiveren om door te eten.

Groetjes,

Michèle

Zekers, ik doe dit pas sinds een week… En daarvoor heeft ze denk ik wel 3 maanden aan het knoeien geweest met haar broodje. Dus als dit werkt, voor het moment, waarom niet? Misschien is het wel weer een fase, en als ik het straks weer in de stoel ga proberen dat het dan weer goed gaat. Maar voor nu vinden wij het heerlijk, Danique is lekker aan het spelen, en mama is blij dat het broodje op gaat. (Ondertussen wel al op hoor!)

Was ook geen kritiek hoor meid, wat jij zegt als jij je hier goed bij voelt moet je het lekker zo doen

Groetjes,

Michèle