Hè getsie… Danique werd een half uurtje geleden wakker, dus ik ging kijken. Zit haar hele bedje/tut/slaapzak onder het spuug… Arm ding. Ze lag er met haar hoofdje in, echt heel zielig. Dus haar papa heeft haar meegenomen naar de douche, beetje schoongemaakt. En ik heb haar kamertje weer fris gemaakt. Legt hij haar weer terug, begint ze weer. En dit keer geen onverteerd voedsel, maar meer doorzichtig slijm…
Wat kan dit nou weer zijn? Maak me zorgen over die akelige mexicaanse griep. Daarbij komt dat ik niet zo’n held ben met zieke mensen, raak gauw in paniek… En zeker als het mijn kleine meisje betreft! Zou het misschien wezen dat ze het voedsel van 12+potjes nog niet aan kan? Die heeft ze gisteravond namelijk gehad… Of zou het nog verjaardagsstress geweest zijn…? Heb haar niet getemperatuurd, ze ligt nu weer lekker te slapen dus wil haar niet weer wakker maken.
Haar papa kan morgen niet thuis blijven van het werk, dus sta er alleen voor… Vind het doodeng, en denk dat ik mijn moeder maar ga vragen of ze hierheen wil komen. Dus nu zit mama klaarwakker aan een bakkie thee, zich zorgen te maken…
Gewijzigd door - MamaDanique op 09 Nov 2009 05:27:41