Danique kruipt!

Zat er al aan te komen, had vorige week een topic geopend over “kontje wiebelen”, en nu kruipt ze! Nog wel wat wankel, en na een paar knietjes en handjes vooruit moet ze eerst weer op haar buik uitrusten… Maar wat is dat lief zeg! Haar tongetje tussen de lippen van inspanning, echt een super mooi gezicht. Moest het hier even delen, want MAN wat ben ik trots op ons meiske!

gefeliciteerd meid!
helemaal toppie!
nu word het opletten geblazen…
bij ruben duurt dat nog wel een poosje denk ik…hij probeert wel zijn beentjes onder zijn lichaam te krijgen maar het wil nog niet echt lukken…
meneer hier wil allleen maar zitten want anders ziet ie niks…lang leve de sprong!!

groetjes!!

karin

Wat goed! Weet hoe je je voelt, mijn zoontje kruipt sinds 2 weken (en was toen dus al 1 jaar). Danique is er vroeg bij in vergelijking met hier dus. Logisch dat je trots bent!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Altijd leuk, zo’n mijlpaal!

Het wordt inderdaad oppassen geblazen in huis, nu! Maar dar wen je snel genoeg aan. Veel plezier!

liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ben zelf al op de vloer gaan liggen om te kijken wat zij kan zien… En welke spulletjes dus nu echt opgeruimd moeten worden. En dat zijn er heel wat! De mijlpalen volgen elkaar nu snel op, vorige week een tandje, nu kruipen… Lijk wel een oud wijf, maar mijn god wat gaat de tijd hard…

Gefeliciteerd enne ja nu wordt het ruimen, En ze kunnen bij meer dingen dan we denken hoor. Enne zelf ben je nu ook niet meer veilig

Groetjes,

Michèle

Wat superleuk dat Danique kruipt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

goed hoor!!! enne niet alleen kruiphoogte kijken he ook als ze met der knieetjes opder kontje gaat zitten dan is het nog hoger. snap je me ? want klinkt wle warrig hahahaha

Liefs Michelle

wat leuk … wat knap… kan ze cursus komen geven bij Jurian

superleuk en zeker ben je trots!
Rico kruipt nog steeds niet maar wel tijgeren dus hij komt wel vooruit
hij kan nu ook uit zichzelf gaan zitten en hij kan op handen en knieen zitten en probeerd dan te gaan staan maar dat is echt nog geen 1 x geluk

[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Maar wel een grappig gezicht als ze dat allemaal uitproberen… Danique zat op een gegeven moment op handen en knieën, en dan schommelde ze wat van voor naar achteren. Ze schaterde er dan van. Schoonmoeder heeft het vandaag ook voor het eerst gezien, die was bijna nog trotser dan wij! Hihi, en Danique maar kijken van: “Waar lachen jullie nou om?”