Dani ziek of sprong

Hey meiden,
Paar dagen even niet op ikkeben geweest. Druk met werk en m’n kleine mannetje.
Dani eet sinds vrijdag heel erg slecht. Heeft vrijdagochtend en avond overgegeven. Verder helemaal geen koorts ofzo en ook actief genoeg. Maar dus bijna niet eten (zelfs fruit en danoontje gaat er amper in). Gelukkig zijn flessen wel (niet helemaal) en hij heeft ook nog gewoon plasluiers.
Maar dit is toch echt niets voor hem. Verder heel erg huilerig, vandaag bijna niet willen slapen. Echt er is geen land met hem te bezeilen.
Weet ook even niet zo goed wat ik ermee moet.
Het lijkt aan de ene kant gewoon koppigheid en gewoon dwars doen & aan de andere kant misschien is er wel wat anders.
Het is in ieder geval echt enorm vermoeiend. Zou het toch griep zijn of sprong?

Dat overgeven lijkt me toch echt een teken dat het manneke niet helemaal lekker is.

Lijkt me erg heftig voor een sprong…of zie ik dat verkeerd? Huilerig, hangerig ok…maar overgeven?
Verder geen diarree gehad ofzo?

Anders voor de zekerheid toch maar even de dokter bellen?

Sterkte ermee he!

Is een virus wat half nederland intussen heeft geloof ik. als je pech hebt krijgt hij ook nog diaree,
Dylano heeft het vorige week ook gehad en had ook geen koorts.

Overgeven hoort niet bij een sprong volgens mij.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Overgeven heeft hij alleen vrijdag gedaan en sinds die tijd houdt hij het eten gewoon binnen. Alleen hij eet dus heel slecht en is echt niet te genieten. Verkouden is hij trouwens ook nog, maar dat is hij wel vaker.

Ik heb de dokter begin vorige week gebeld ivm zijn verkoudheid (het leek helemaal te borrelen achter in zijn keel), maar volgens de huisarts hoef ik alleen langs te komen als hij koorts heeft en dat heeft hij weer niet.

zijn ontlasting is trouwens ook dunner. Het is niet echt diaree, maar wel dunner en lichter van kleur. Maar misschien ligt dat er ook wel aan omdat hij minder vaste voeding nu binnen krijgt.

Wat sneu voor Dani (en jullie). Ik denk toch dat het een virusje is, misschien in combi met de sprong. Heel veel sterkte en beterschap voor de kleine man!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker