Dani staat voor het eerst in de box!

https://www.debijenkorf.nl/Speelgoed/Houten-kinderwagen/p,shop.flypage/pid,13545/cid,537/

Ik ben direct even gaan kijken, deze vind ik wel heeeel schattig!

(mag dat, hier een link van een bepaalde winkel plakken?)

Ik zat te twijfelen, maar hier word ik wel heel enthousiast van…

Lilypie - Personal pictureLilypie

Die is wel heel gaafffffffffff Liske maar heb ene jongen maar staat uitverkocht???

Liefs Michelle

Tja, een poppenwagen is natuurlijk niet bijster mannelijk om te beginnen, maar deze is echt voor meisjes, inderdaad! daarom vind ik em zo schattig!

Ja, op internet istie uitverkocht, maar misschien in de winkel niet. En tegen de tijd dat ik genoeg geld heb om me in de bijenkorf te kunnen begeven tussen al die hele schattige maar idioot dure babykleding, istie vast alweer op voorraad!! hahaha…

Even seriues, ben niet van plan op heel korte termijn iets in die richting te kopen, maar dit is inderdaad iets wat wel langer meekan, dus is ook leuk voor haar verjaardag bijvoorbeeld.

jah is ind een heel leuk verjaardagscadeau oh jeeee nu gaan alle ikkeben mama’s met een meisje die kinderwagen kopen
hij is so sweet

Liefs Michelle

Die is idd té leuk! Maar niet voor een stoere jongen, dat ben ik met Michelle eens…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

heb half gelezen … dus neem me niet kwalijk als ik iets dubbel zet…

Erik en Jurian hebben allebei dat loopwagentje van Nijntje… moet je achter lopen en kan je op snelheid in stellen… bedoel Morgan loopt niet haar beentjes voorbij en kan hem ook niet omduwen ivm extra beveiliging van langere doorloop zodat hij niet kiept… Misschien ook leuk voor Morgan? Bij Bart Smit te koop… (webshop)

Ja weet ik Mini boy van sde verjaardag topic, maar ik ben bang dat Morgan zo snel gaat dat dat een beetje zonde van het geld is. Ze loopt nu al met de wipper rond. Dus waarschijnlijk is de loopwagen weggegooid geld omdat ze als ze in dit tempo door gaat ze in no time zelf los loopt. Maar we kijken maandag wel even want om der nou met der wipper te laten sjouwen.

Groetjes,

Michèle

haha, dan komt de wipper toch nog van pas!
Bij mij gaat hij er elke keer rechtop in zitten en kukelt er bijna uit, levengevaarlijk.
Hij heeft zich btw ook opgetrokken in de box vandaag, maar ik denk dat het een foutje was, haha, want daarna lukte het niet meer

Nog suggestisch voor stoere jongensdingen om achter te lopen in plaats van een kinderwagen?

je hebt genoeg leuk loopwagentjes

Liefs Michelle

Morgan zit nog in de wipper als ze wat drinkt want anders zit alles onder en ze vind het relaxed zitten zo voor de tv.

Groetjes,

Michèle

hoi allemaal,

leuk dat jullie kindjes al een beetje lopen michael is ook druk aan oefenen het lukt hem wel al om langs de bank en tafel te lopen maar ik heb hem ook zo’n looprekje gekocht maar hij moet er niets van hebben als ik hem vast hou wilt die nog een beetje er mee lopen maar zodra ik hem los laat is hij echt bang en begint dan te huilen dus laat ik hem maar het komt vanzelf wel moet een wat vertrouwen krijgen ben al erg trots dat hij als langs de bank en tafel loopt…

GR. Sylvia

Gewijzigd door - s_vita op 11 Jul 2009 13:58:50