Dani staat voor het eerst in de box!

Ha ha ha ha dat zeiden ze net bij het cb ook. Je weet toch dat ze nog niet alles snapt. Ja duh dat weet ik maar het is wel frusti soms.

Ach zo snapte morgan ook niet dat ze haar snotneus niet aan mamma af mocht vegen, maar ze was heel moe net en de mevrouw van het cb oh kijk nou ze knuffelt je, ja zeg ik en ondertussen staat ze meteen der neus shcoon te vegen… Nou ja zeg dat snapt ze toch niet. Nee ze is compleet achterlijk. ze staat letterlijk der neus aan mijn schouder schoon te poetsen. Maar waarom dat niet mag tja dat snapt ze niet/. Oh trouwens gister deed in een zakdoek voor der neus om hem schoon te ‘knijpen’ en toen snoot ze. Was waarschijnlijk een ‘foutje’ maar hij was wel goed leeg

Groetjes,

Michèle

Wat leuk, al die babytjes die al kunnen staan in de box!!
Seth staat alleen als je hem zo neerzet en valt dan ook weer snel om.
Het zitten gaat wel steeds beter, hij houdt zich dan met 1 hand vast aan de box, zodat hij niet omvalt.
Ik zie wel dat hij steeds meer wil, hij wordt heel driftig als hij bijvoorbeeld niet vooruit komt met kruipen. En hij wil ook liever zitten of staan dan liggen.
Maargoed, het zal allemaal nog wel even duren, want hij is pas 6 maandjes.

Liefs, Anne

@ Anne: het is al heel goed dat Seth met 6 maanden al een beetje kan zitten. Kon Eva niet hoor!

@Michele: hahahaha, die Morgan. Had je iets zwarts aan? Ik zie het helemaal voor me, zo van: nou, dat ben IK lekker kwijt! En dat ze de zakdoek ok vond EN ook nog snoot! Zodra ik met een doekje kom, maakt Eva dikke lippen. Ze denkt dan dat ik daardoor haar neus/mond niet af kan doen! Ook al zo raar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja ik had een zwart truitje aan. Dat heb je dan altijd Rainbow

Enne gisteravond snoot ze weer. Enne geloof het of niet. Ze heeft gelopen achter dat wipper. Ze schoof hem vooruit en zij stapte er achteraan. Het is dat ie klem stond tegen der kinderstoel maar anders was ze doorgestapt. Echt het kind is een wervelwind. Alles in een keer lijkt het wel.

Groetjes,

Michèle

Ik zei toch Michele: Morgan loopt vóór haar eerste verjaardag. Wat wordt het al een grote meid dan hè, goed van d’r hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ja die hobbelt straks van kadootje naar kadootje. Ik heb alleen zoiets van moeten we nu nog iets van een loopwagentje kopen of lekker zelf laten modderen?

Groetjes,

Michèle

Je kan altijd zo’n kinder-poppenwagen kopen. Die kan ze nu mooi gebruiken om mee te oefenen en straks gebruiken als haar eigen poppenwagen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat goed van Morgan!! Ja die kan waarschijnlijk naar haar verjaardagstaartje lopen!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wowwwwwwwww datgaat hard michèle goed hoor wat een toppie

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Morgan… wat ben jij snel… ohoh… jij verbaast iedereen. Is mama stiekem elke dag hard aan het oefenen met je zeker? … Leuk hoor … geniet ervan laat mama maar vangen…

En Dani kan die nog steeds goed staan of was het een foutje

Gewijzigd door - mini-boy op 09 Jul 2009 14:34:58

Ha ha ha nee hoor Mini boy we oefenen niks. Want aan de hand wil ze nuiet lopen. Ze is net als der moeder die wilde ook altijd alles zelf doen. Was ook mijn eerste zinnetje: “selle zelf doen mamma”

Enne Mriek zou dat niet te ligt zijn?? Of bedoel jij echt zo’n ‘zware’ poppenwagen? Want je hebt ook buggy’s voor poppen, maar die zijn ontzetten ligt. Dan ligt ze zo om. Ben maandag toch vrij en mervin ook, ga ik wel even bij de Toys R Us kijken.

Groetjes,

Michèle

@Michèle: Hier ook eentje in turbovaart! Nora heeft een vrij licht houten tafeltjes die ze over het parket schuift terwijl ze erachteraan wandelt. Totdat ze het kleed of een ander obstakel tegenkomt.
Heb ook zitten twijfelen over een loopwagentje waar ze achteraan kan lopen, maar ze probeert nu al haar eerst stapjes los. Gaat echt maar om één stapje, maar ze is er wel zelf mee bezig. Weet dus niet of het handig is. Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen ermee.

liefs

Nee Michele, bedoel zeker niet zo’n buggy. Je hebt van die hele mooie houten poppenwagens voor kinderen. Ik heb een vriendin met een kindje van ruim 1 jaar en die loopt ook net en zij heeft ook zo eentje. Dat kindje loopt er dus vooral achter om met lopen te oefenen, maar is een superleuke poppenwagen voor later. Omdat het van hout is, is het vrij stevig zeg maar en trekt ze het niet zomaar omver.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

als je dat dan wilt kopen realiseer je dat het van heel korte duur is, misschien supergoedkoop op marktplaats

Liefs Michelle

Goeie aanvulling Michelle.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

uhhhhhhhhhhh Mriek dat was over de loopauto en niet over de kinderwagen

Liefs Michelle

Ik zal hier eens overleggen want dat idee van die kinderwagen zie ik wel zitten. Ze zal later toch wel met popje naar buiten willen dus dan moet ze een kinderwagen hebben. En een loopkarretje zie ik inderdaad niet zo zitten voor die korte duur.

Groetjes,

Michèle

@Michelle: oh. Haha! Die had ik niet door.

@Michele: nou, dan hoop ik dat je kerel het ook een goed idee vindt. Of bedoel je overleg met Morgan?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee met hubbie maar die zit al meteen dat de wieltjes te snel draaien en dat dat te snel gaan met lopen. Dus ik heb gezegd dat we maandag wel even gaan kijken bij de speelgoedwinkel. Mannen…

Groetjes,

Michèle

weten we toch michèle

Liefs Michelle