Dani kan tellen

…maar dan van 5 tot en met 7, haha
Af en toe is het 1, 2 en dan weer 5,6 en 7!

Beetje rare volgorde, maar vind het wel erg grappig hoor.

Ook het kletsen gaan zo goed bij hem. Je kan echt gewoon met hem “praten”. Hij zegt alles na en corrigeert nu ons zelfs af en toe als we iets doen wat hij bijvoorbeeld niet mag. Dan zegt ie, “mama, dat mag niet”.
Vind het zo leuk als ze echt van die zinnetjes gaan maken!!

Lilypie Pregnancy tickers

Geweldig! Onze meid begint ook steeds meer te praten. Zo leuk…kunnen ze steeds meer duidelijk maken wat ze wel en niet willen

Goed van Dani! Dat tellen is herkenbaar hoor, hier gaat het nog regelmatig: één, vier, vijf etc. En dan kan 'ie foutloos naar 10, maar 2 en 3 worden vergeten. Hij heeft het gekund, maar schijnbaar kunnen ze ook weer dingen vergeten En die communicatie, fijn! Dat voelt voor mij als ‘echt’ contact.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ohhh wat goed zeg!!

Noah kan ook tellen, 1 t/m 10
Soms allemaal goed, en soms komt er een verdwaalde 11 tussendoor…
Ik vindt het nu zo leuk worden met het kletsen…
Hij moet van ons ook vragen als ie iets wil hebben… dan zegt ie

Maaaaaaagg ik chocola mama?
Dus 4 tot 5 woord zinnen…
Voel je je dan trots hè…

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 11 Oct 2010 15:46:12

Wat goed zeg! Het is een begin he! Ik sta er ook steeds van te kijken hoe snel Lisa gaat… te snel! Ik zeg dan 1, 2 en zij zegt dan 3! Ook als ik iets aanwijs kijkt ze naar de plek waar ik naar toe wijs, terwijl Nikki op die leeftijd alleen maar naar mijn vinger keek hihi!! En ze zegt ook echt ja en nee en dat bedoelt ze dan ook (heel belangrijk!!)… Zucht… het gaat echt te snel… Wel leuk idd om al gesprekjes te voeren hihi!!