Dani heeft zijn eerste stapjes gezet!

Gisteravond heeft Dani voor het eerst los stapjes gezet!! Zo grappig!

Dani kon al langs tafels en banken lopen en ook van de tafel naar de bank als die dicht bij elkaar stonden, zodat hij met zijn handjes steun had. Hij stond af en toe al per ongeluk los. En donderdag wilde hij ook van de tafel naar de bank, maar die stonden iets verder uit elkaar. Dus hij zoekt zijn evenwicht, staat even los en stapt dan over. En gister moest hij 3 stapjes doen om bij de bank te komen en dat lukt. Hij heeft dan wel weer even de bank nodig voor steun, maar ik vind het zo knap!!

Vanavond wilde hij ook weer van tafel naar bank, staat hij los en bleef hij zeker 5 seconde zo staan. Hij wilde wel een stapje doen, maar het leek net of hij aan de grond vastgenageld stond, haha Uiteindelijk toch een stapje en hij was bij de bank. Ben zo trots!!!

Meid, wat snel! Wat goed van Dani! Jeetje, ongelooflijk. Hier namelijk nog niet, haha. Trotse mama Saro, dat is logisch!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goed zo Dani, nu kun je samen met Morgan oefenen.

Groetjes,

Michèle

Jeetje wat is Dani er snel bij.

Echt super knap van hem!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

mmm stinkie… moet je ons weer even een trap na geven… dat die van jouw zo snel is en die van (mama Mriek) en mij zo lekker sloom

Oei denk dat deze mama jaloers is op mama Saro

Vind het super knap van jullie stoere jongen… dat wordt gewoon met zijn verjaardag zelf de deur open doen voor de visite!!

quote:
mmm stinkie... moet je ons weer even een trap na geven... dat die van jouw zo snel is en die van (mama Mriek) en mij zo lekker sloom ...

Oei denk dat deze mama jaloers is op mama Saro

Vind het super knap van jullie stoere jongen… dat wordt gewoon met zijn verjaardag zelf de deur open doen voor de visite!!

haha ja dat scheelt mama weer naar de deur lopen. Als hij nou ook nog drinken in kan schenken dan kan ik gewoon blijven zitten!!

Enne niet jaloers zijn hoor…was niet zo bedoeld…alleen even een trots momentje van deze mama…

En sloom zijn jullie mannekes zeker niet…ze wachten gewoon het juiste moment af en doen het dan gelijk goed!!!

hahaha… nee hoor meis … ik gun het je van harte … en die boy van je ook! Super joh. Zie hem al lopen met drinken hahaha…

Dan zou ik hem gelijk leren het op te vegen met een doekje want ik heb zo;n vermoeden dat er nog wel eens een en ander naast gaat dan

Groetjes,

Michèle

Doe niet zo gek Saro, tuurlijk ben je trots! Ik ben nog net niet jaloers zoals mama mini-boy (hihi), maar het lijkt me wel erg leuk om mee te maken. Ach, er wordt hier al zelf achter de loopauto gelopen dus op zich niets te klagen. Geniet maar lekker van je stoere knul meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Woww snel hoor toppie!!!,
ook hier wordt het ogenblik nog afgewacht. indd wel 1 stap of 2 tussen de bank en tafel en af en toe los staan. Maar verder nog niet.

Lekker trots zijn

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Supergoed zeg!!
Echt snel!
Seth stond gister voor het eerst heel even los
Haha, het begin is er
Liefs, Anne