Dan ik ook maar

Hallo Allemaal,

Ik zal maar netjes volgen. Ik ben ook nu hier. hoe ik hier terecht bengekomen weet ik niet meer. Maar dat maakt niet zoveel uit ik ben er. Ik ben een moeder van 26 heb een zoontje van 10 en de 2de moet nog even een aantal weken groeien in me buik.
Ik ben heel veel achter de computer te vinden doe er van alles mee.
Ik hoop een leuke en gezellige tijd hier tegemoet te gaan

-=xxx=- Angelike

gezellig! Ik ben kim heb dochter van 7 maand en ben 28 zooooooooo dat is eruit!!! hahahahaha sorry, welkom en ik hoop dat je met ons over van alles en nog wat kan babbelen

lees net over je:
Lief, gezellig, prettig gestoord, maf, gek, ondeugend, sociaal, eerlijk, eigenwijs, leergierig en nieuwsgierig.
• 26 Lentes jong.
• Trotse moeder van Nicky.
• Hartstikke gek op Edje.
• Houd van muziek, computers, feestjes, formule 1, uitgaan, voetbal, internet, ICQ en webdesign.

Dit was het ongeveer wel zo’n beetje. Als er iemand nog iets aan heeft toe te voegen dan hoor ik het wel.

origineel hoort er nog bij !!! trotse mama misschien ook wel

Kussies

Nou dat zal ik onthouden dan kan ik die erbij zetten als ik de homepage vernieuw. Maar iedere moeder is toch trots ?!?!?!?!? volgens mij

-=xxx=- Angelike

hoi hoi

leuk dat je er bent,
mijn naam zie je rechts al staan…
ben bijna 30 jaar jong, en mama van jasper bijna 1 jaar oud…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

quote:
gezellig! Ik ben kim heb dochter van 7 maand en ben 28 zooooooooo dat is eruit!!! hahahahaha sorry, welkom en ik hoop dat je met ons over van alles en nog wat kan babbelen

lees net over je:
Lief, gezellig, prettig gestoord, maf, gek, ondeugend, sociaal, eerlijk, eigenwijs, leergierig en nieuwsgierig.
• 26 Lentes jong.
• Trotse moeder van Nicky.
• Hartstikke gek op Edje.
• Houd van muziek, computers, feestjes, formule 1, uitgaan, voetbal, internet, ICQ en webdesign.

Dit was het ongeveer wel zo’n beetje. Als er iemand nog iets aan heeft toe te voegen dan hoor ik het wel.

origineel hoort er nog bij !!! trotse mama misschien ook wel

Kussies

Uhm Kim trotse mama staat toch al in het rijtje
Maar welkom hier en ik heb net je site bekeken, leuke site heb je!!

Groetjes Nathalie

bedoelde ook eigenlijk de trotste mamamaar het was al laat vannacht

Kussies

welkom hier
Inderdaad Leuke homepage
Ik Ben Francis 21 jr En troste mama van Kevin bijna 19 maanden.
En alweer bijna 2 jr getrouwd met Henri

Liefs Francis en Kevin

Wat een welkoms allemaal. Maar daardoor ga ik me wel helemaal thuis voelen natuurlijk. En die complimentjes over mijn homepage heerlijk. Mijn nieuwe is in aanbouw dus die mogen jullie binnenkort bewonderen.

-=xxx=- Angelike