Damian wordt groot


#1

Ik sta echt verbaasd. Damian wilde net met verschonene zijn luier niet meer om. Dus ik vraag wil je op het potje dan. Die wilde hij de afgelopen maand niet eens zien maar ja je weet het nooit he. Ik kreeg als antwoord ja dus ik gelijk het potje gepakt. Hij ging er gelijk op zitten deed zijn dingetje omlaag en bleef zeker 10 minuten heel trots zitten en lekker babbelen. Daarna staat ie op draaid zich om en zegt bah. Ik dus gelijk kijken en ja hoor er liggen 2 druppels in. Ik ben zo trots op mijn kleine ventje:D


#2

Goed gedaan damian… en nu hopen dat ie doorzet he

Groetjes,

Michèle


#3

Ik las het nét op hyves. Top zeg!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Wat super van hem!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers


#5

Goed hoor!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#6

Vandaag weer meerdere malen met blote kont op de po gezeten. Helaas lukte het vandaag niet om er ook wat uit te krijgen maar hij probeert het wel.


#7

Super goed zeg van je mannetje!
En daar mag je trots op zijn hoor meid,
en super dat hij het al aangeeft.

groetjes Bianca

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#8

zo idd heel goed en heel snel, leuk joh! wij moeten nog een potje in huis halen maar denk dat we die nog niet nodig hebben hahaha, hij zegt het als hij een poep heeft gedaan, maar nog niet ervoor. leuk hou ons op de hoogte (kan ik weer wat van leren