Damian nu ook stapt!

van de week een topic geopend dat damian zichzelf optrekt tot staan maar hij is er nog niet. hij heeft 2 dagen geleden besloten dat als hij gaat staan ook een aantal stapjes aan mama der hand doet. het record staat nu in 3 dagen tijd op 5!! stapjes.

hij gaat zo snel een vriendin van mij heeft een zoontje van 1 jaar en 2 maanden en die stapt ook sinds vorige week

wat is de normale leeftijd dat baby’s zichzelf gaan optrekken en ook gaan stappen???
en hoe oud waren die van jullie?

Wat normaal is weet ik niet, mijn dochter liep zonder steun rond 10,5 maand, ik heb eigenlijk geen idee wanneer ze aan de hand lopen? Sorry, maar wat goed! Echt super leuk!

Toppie!!!

Dylano liep met 10 maanden overal als hij zich maar vast kon houden Met 14 maanden los.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Goed van Damian!
Wat normaal is weet ik niet, maar Seth trok zich met een maand of 7,5 over op en liep er dan langs (als hij maar een beetje steun had).
Hij liep met 13,5 maand los.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Eva was niet zo snel. Ze trok ze geloof ik op met 9-10 maanden en liep los met 16 maanden. Maar nu rent ze alsof ze nooit anders gedaan heeft!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Goed zeg, weer een volgende fase in!
Nora trok zich met 7 maanden op, deed stapjes aan de hand met 8 maanden en met 11 maanden liep ze los. Ze was wel erg snel met al die fysieke dingen.

Geniet lekker van de kleine boef! Wat normaal is maakt niet uit, je bent sowieso trots als moeder als je kindje weer een volgende stap zet!

liefs