Damian nu dus

in slaap is gevallen in zijn kleren zonder eten en met een luier die nog verschoond moet worden. de laatste week gaat hij tussen half 9 en 9 naar bed omdat hij dan de nachten redelijk doorslaapt. ben dus net even bij mijn moeder geweest (hebben daar gegeten) en op de terugweg is hij in slap gevallen. het is maar 5 min rijden maar waren toch te lang. hij ligt nu dus in bed met zijn kleren nog aan. straks maar heel voorzichtig proberen om zijn kleren uit te doen schone luier geven en slaapzak aan. dan weer terug in bed voor de fles.

echt raar dit hij is nooit in slaap te krijgen en nu valt hij ruim een half uur te vroeg uit zichzelf in slaap hihi. zal je natuurlijk altijd zien

Oh jee nou succes meid hoop dat ie lekker blijft slapen daarna, niet om je angst aan te jagen hoor maar kan zijn dat ie even geprikkeld wordt en denkt holladijee holladijoo.

Groetjes,

Michèle

ja dat weet ik daarom ben ik er dus ook zo bang voor. zat er eerst aan te denken om hem dan maar een keer in zijn shirt te laten slapen maar hij moet echt een schone broek. die fles gaat er anders slapen wel in maar als hij geen schone luier krijg is morgen heel zijn bed nat en dat schiet ook niet op he

het is gelukt:d
heb zijn sokken en broek uitgedaan in bed. slaapzak lag al klaar op het aankleedkussen dus heel voorzichtig uit bed gehaald slaapzak aangedaan schone luier om n terug in bed. toen deed hij heel even zijn ogen open met een blik van wat doe je dus gelijk de fles gegeven en toen gingen gelijk die ogen weer dicht. fles is echt helemaal leeg en toen ik de kamer uitging lag meneer letterlijk te snkurken hihi. hopen dat ie lekker de hele nacht door blijft slapen

Oh jee. Als 'ie echt diep slaapt dan lukt dat met die luier vast wel. Hier kijk ik altijd even bij Erik voordat wij gaan slapen en heel soms ruik ik dan ineens een poepluier. Onze knul slaapt daar gewoon doorheen, maar natuurlijk wordt 'ie dan wel even verschoond. Hij slaapt dan vaak gewoon verder op het aankleedkussen. Minimaal licht aan en niet te veel tegen hem kletsen. Hopelijk lukt het bij Damian ook!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh haha, zie dat jij hebt gepost toen ik mijn bericht aan het schrijven was. Fijn dat het gelukt is!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh oged dat het gelukt is. Een nachtje in zijn shirt slapen is niet erg, maar wat je zegt die luier is wel belangrijk. Maar hoe is de nacht gegaan??

Groetjes,

Michèle

op zich goed hij was alleen om 4 uur wakker dus hebben we hem maar bij ons genomen en toen heeft hij blijkbaar tot 8 geslapen(ik moest om half 7 beginnen dus moest er toch bijna uit)