Damian lui is

Hij pakt zijn beker met drinken. Trekt heel hard aan mijn arm. Duwt zijn beker in mijn hand en gaat met zijn mond open staan zo van geef maar. Ja hallo!!! Ik ben niet gek. Ik pak dus zijn hand en geef de beker terug maar dat wil hij niet. Nou dan maar niet drinken. Hij komt net van het kdv(laatste dag wennen) en wordt daar lekker verwend. Maar meneer kan het echt wel zelf dus doet het ook maar zelf anders wil hij straks helemaal niks meer zelf doen.

Hihi sorry, moest wel om je verhaal lachen.

Maar het is wel herkenbaar hoor. Tim doet het de laatste tijd ook vaker. Zoals met zijn brood. Dan eet hij eerst gewoon zelf en dan ineens legt hij zijn vork neer. Trekt mijn arm naar zijn vork en doet zijn mond wijd open. Moet inwendig dan wel lachen, want het ziet er zo grappig uit. Maar idd zijn het af en toe luie donderstenen

Groetjes,
Sandra

o maar met eten absoluut niet hoor. Als ik ook maar een klein beetje wil helpen eet hij echt niet. Het is ook opeens sinds ik hem ophaalde. Ik denk dat hij van hun wel het drinken kreeg. Maar hij loopt nu lekker met zijn beker rond en als hij mij niet ziet kijken drinkt ie wel.

Hahah herkenbaar

Liefs Michelle

Ach, ze moeten al zoveel. Af en toe even weer baby is toch stiekem ook wel weer leuk?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers