Damian is ingeschreven

bij de kinderopvang. 5 november is zijn eerste dag en vanaf februari gaat hij 2 dagen in de week. heel raar gevoel is dit. mijn ouderschapsverlof loopt in februari af en als is nog chef wil worden moet ik toch die 4e dag erbij pakken dus hebben we net alles berekent en hebben hem ingescheven.

het zal wel even wennen zijn maar we denken wel dat hij het heel leuk gaat vinden aangezien hij nu al helemaal vrolijk wordt als hij andere kindjes ziet en er me kan spelen dus het zal vast wel goed komen.

een van de leidsters is een vriendin van mij dus er is gelukkig ook nog iets vertrouwds

Altijd spannend hè. Fijn dat je vriendin één van de leidsters is, dat scheelt. Ben benieuwd hoe het straks gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh spannend meid, maar je zult zien dat ie het heel leuk heeft daar en ik persoonlijk vind het ook goed voor hun ontwikkeling. Zeker als ze enigst kind zijn en ze zo leren met andere kindjes om te gaan.

Groetjes,

Michèle

ow da’s spannend, maar ook ik denk dat het goed is voor de kindjes zelf hoor, lekker ravotten met andere, bovendien merk ik echt aan pippy dat ze veel dingen af kijkt van de grotere kindjes…
een kans die ze hier thuis niet zo vaak zou krijgen, en dat vind ze geweldig !!

we hebben er ook bewust voor gekozen om hem in de groep van 0 tot 4 jaar te plaatsen omdat hij dan ook oudere kindjes om zich heen heet. hij kan namelijk al zoveel en hier kunnen de meeste kinderen in de buurt van zijn leeftijd nog niet zo heel veel dingen. we wachten gewoon rustig af ik heb gelukkig nog ruim een maand om aan het idee te wennen

Hou er wel rekening mee dat de kinderopvangtoeslag volgend jaar ws flink omlaag gaat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers