Damian het weer doorheeft

hij heeft de afgelopen nachten na veel rommelen eindelijk van 8 tot 5 doorgeslapen en vanmorgen was hij zelfs om 10 voor 7!!! pas wakker. hopelijk houd hij dit weer even vast want dan komen wij ook weer aan onze nachtrust toe. wij gaan namelijk niet om 8 uur naar bed hahaha. ok ik geef wel toe hij heeft gister van 8 tot 10 geslapen en toe om kwart over 11 weer op bed maar dat komt omdat we bij opa en oma voetbal aan kijken waren

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Heerlijk! Nachtrust is zooooo fijn

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Van 8 tot 5? En dat vind jij fijn? Meis, ik zou het vreselijk vinden als Eva om 5.00 uur wakker zou zijn! Misschien is het bij jullie al een hele verbetering, dat weet ik niet? Beter tot 5.00 uur slapen dan niet natuurlijk…Maar argh, ik vind het een onmogelijk tijdstip. Dan is 10 voor 7 al een stuk beter!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow Damian is veel jonger dan Eva he, misschien krijgt ie wel voeding dan. Jij bent straks met die uk ook weer blij dat je tot 5.00 slapen kan

Groetjes,

Michèle

Noah werd altijd om 4.00uur wakker… gaven we hem zn flesje en dan sliep hij weer tot half 9… Dat tot 4.00uur was ook alleen de eerste 5 weken, daarna sliep hij door… van 11.00uur tot 7.00uur…

Maar 5.00uur ga ik er zeker niet uit voor mn kids, dan maar een extra fles…
Maar kan me wel erg goed voorstellen dat je nu zelf ook blij bent met je nachtrust… wat is het ook belangrijk hè!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

damian is 5 en halve week tussen 2 en half 5 wakker geweest dus we waren super blij. vanmorgen was het wel weer 5 uur dus weer eten en geslapen tot 9. het is voor ons al een hele verbetering:d

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Ooooow, dat wist ik niet! Ja, dan moet je er inderdaad 's nachts wel uit. Bij Eva was het ALTIJD 3.00 uur, maar gelukkig kon ik na 10 minuten dan weer slapen tot na achten!

Groetjes Rainbow, trotse mama