Damian heeft het door

We zijn een tijdje geleden aan een ander ritme begonnen. Sinds damian zijn grote bed heeft hebben we ook gelijk 1 slaapje ingevoerd omdat hij 'snacht zo kort sliep. Het gaat nu helemaal geweldig. Hij wordt om half 8 wakker. Blijft wakker tot half 1 soms 1 uur. Dan gaat hij naar bed en slapt ongeveer 2 uur. Daarna gaat hij weer lekker spelen en tussen 7 en half 8 weer naar bed. Meestal is dit 7 uur omdat hij dan echt op is en slaapt dan heerlijk tot 5 uur dan een flesje en door tot half 8. Ben echt super blij dat dit werkt want damian is een stuk vrolijker en mama ook omdat ik helemaal geen strijd meer hoeft te leveren om hem te laten slapen en ook omdat ik nu eindelijk sinds lange tijd weer heerlijk de nacht door kan slapen. Als hij binnenkort rond 7 uur wakker wordt gaan we lekker over op pap mar 5 uur vind ik daar echt nog te vroeg voor

Wat fijn joh, na al dat getob is dat wel een verademing natuurlijk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

wat fijn mellanie dat het werkt! ik herkende het ook bij rico, hij had dit ook zo gehad, maar op den duur was dat pap geven ook niet meer nodig,
maar dat was bij hem zo: half 7 wakker, dan pap dan terug naar bed. dan sliep hij vrolijk tot half 10 verder
nu doet ie dat niet meer, maarja ooit houdt alles op

Heerlijk!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Dat is zeker een verademing! Heerlijk dat het gelukt is! Geniet ervan!