Damian eindelijk

weer doorslaap. en ook nog in zijn eigen bedje. we zaten al een tijdje met het probleem dat hij elke nacht wakker werd en op een gegeven moment ook niet meer in slaap te krijgen was behalve bij ons in bed. na lang hannessen hebben we het cb gebelt en die advieseerde om toch weer de late fles terug te brengen en te kijken of dit werkt. na het nog een paar dagen aangezien te hebben toch weer om half 11 een fles gegeven en ja hoor hij sliep heel de nacht door. van zaterdag op zondag heeft hij bij opa en oma gelogeerd en toen heeft hij zelfs van 19.30 (met om 22.30 slapen een fles van 150 cc) tot 9.55 geslapen!!!

ik zag er eerst heel erg tegenop omdat hij toch in princiepe van die late fles af moet zijn maar ik geef liever nog om half 5 een 150 cc fles dan dat ik elke nacht wakker ben. hij is er blijkbaar toch nog niet klaar voor en het gaat goed zo

hij wordt er dus ook niet wakker voor maar als we hem niet geven komt hij inderdaad rond 3 uur en krijgen we hem niet meer in slaap behalve als we hem bij ons nemen. nu geven we hem dus maar weer even in zijn slaap. over een maandje ofzo gaan we het gewoon weer een weekje uit proberen om hem niet te geven en zo zien we wel wanneer hij eraf komt hoor. ik ben nu al lang blij dat hij de nachten door slaapt