Dames


#1

oke, ben bezig met nieuw design en leuke nieuwe opties ,maar ik mis wat inhoud aan mijn site, nu kan ik lekker zelf gaan klooien en iets in elkaar draaien met de huidige dingen dierop staan, die blijven trouwens grotendeels bestaan hoor, maar ik mis best veel

wat is nou iets op de site zelf dan he… niet hier op forum, wat jullie echt missen. een rubriek een prijsvraag en dergelijke dingen.

dus kortom, ikkeben word nog steeds gevuld door jullie alleen missen jullie nog categorieen, afdelingen hoe je het ook wil noemen waar je graag je ei in kwijt zou willen

groetjes Kim, mama van

en


#2

misschien een rubriek waar we onze bevallings verhaal of net als in het forum je geboorte kaarte kan showen

misschien rubriek kinder ziektes uit breiden

of rubriek waar we ons zelf voor stellen met foto,en dat dat blijft staan

noem maar wat hoor kim,komt zomaar in me op hahah,maar lukt het wel en met de tekst ben je daar al uit


#3

Tja een rubriek waar we ons zelf in kunnen voorstellen is misschien wel handig, zo hoeven we ons niet steeds aan iedereen weer opnieuw voor te stellen bv.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#4

Ja dat laatste is handig, nu type ik elke keer hetzelfde verhaal.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#5

Ja ik denk dat iedereen dat wel zo`n beetje doet.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#6

ja vandaar dat het in me opkwam


#7

nu staat er hhier boven aan knopjes met home, nieuws,verhalen forum etc

er komen nieuwe knoppen, en eentje ervan heet ervaringen… met daaronder verhalen, tips adviezen collums etc…

weet iemand een leuker wooord voor dat knopje als ervaringen.

vidn de naam van de knop niet echt geslaagd, het dekt de lading wel zogezegd maar…

groetjes Kim, mama van

en


#8

Tja eens effe denken.

Ik sluit me al aan bij Astrid en Jolanda.

Ervaringen Misschien een Engels woord ervoor zoeken ( kom er niet echt op).

Denk, denk denk.

Tjaa, mijn inspiratie is op. Ik weet het niet.

Groetjes,

Diana moeder van Daan



#9

Beleving, belevenissen ??? Ikke denk verder

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003