Dagritme baby 3 maand

hoi onze milan is nu 3 maand en een flinke jongen van 7,2 kg maar s’avonds krijgt hij borstvoeding om 21 uur dan word hij wakker om 1uur om 4 uur om 6,30 uur en dan om 8 uur begint zijn dag om half 9 weer eten , bad in even spelen dan slaapt ie weer een uurtje en overdag drinkt ie ook om de 3 uur.
maar met zijn gewicht zou hij s’nachts al wel eens wat langer mogen slapen! iemand tips want het word toch zeer vermoeiend nu!

groetjes

Voor mij is de bv alweer even geleden, maar ik gaf mijn "late"voeding wel zo laat mogelijk, echt voor ik ging slapen. Ik zie dat jij om 21 uur geeft. Misschien naar je eigen bedtijd opschuiven, misschien redt hij het dan wel met een nachtvoeding ipv twee/ drie. Ik vind dat er wel erg weinig tijd zit tussen je nachtvoedingen hoor, kan het niet zo zijn dat hij gewoon zuigbehoefte heeft ipv honger? Dan kan een speen je misschien ook helpen?
Verder hoop ik dat je snel wat betere ( lees rustigere) nachten krijgt… succes

Lilypie
Lilypie

Oh meid, joh, 't is volkomen normaal dat borstvoedingskindjes nog gezellig komen 's nachts, en soms ook wel vaker! (Is ook goed voor je productie hè… nachtvoedingen).

Maar mijn dochtertje Femke, fleskindje notabene, ook al tegen de 8 kilo schat ik, maakt de nachten ook niet langer dan 6 uren hoor… Wordt er aardig moe van, maar ja, helaas pindakaas… Ze zullen het wel nodig hebben, denk ik dan!

Oh, en overigens… wij hebben nu met 5,5mnd nog altijd geen ritme, dus ja, hoop daar ook niet te hard op! De ene keer heeft ze de laatste voeding om 21u en de andere keer om 23u… verschilt een beetje met hoe laat ze 's morgens ('s nachts eigenlijk) wakker wordt.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Gewijzigd door - Marlala op 29 Sep 2009 13:20:50

ja heb al geprobeerd om hem om 23uur en dan een flesje en zelfs met wat bambix er bij en dan word ie om 3 uur en om 6 uur wakker dus dat is zoiezo al beter maar als ie overdag op 21uur uitkomt kan ik hem om 23uur geen eten geven want als ik hem wakker maak dan eet ie een 60ml en dan slaapt die verder dus das al geen optie!
en vannacht had men man hem om 6uur 5 keer zijn speen gegeven en getroost zonder hem op te pakken maar een half uur verder nog steeds een wenende milan dus heb ik hem maar gewoon eten gegeven dus het lijkt er toch op dat hij echt honger heeft