hahaha michele zo werkt hetidd wel moet zeggen dat ik de bus tog wel beetje eng vond de eerste keer maar die kleine vond het gewoon leuk de scherpe bochten het gehobbel hahaha en nog een voordeel je hebt altijd zitruimte
Dagje weg
Oh Morgan wordt boos als de tram of bus stilstaat. Ze moet alles zien
En ach ik blijf soms ook staan met haar. Al moet ik zeggen om 7 uur 's morgens door de weeks heb je wel plek
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
geef der is ongelijk is ook heel mooi ben best jaloers zou best de wereld is op zijn manier willen zien alles mooi
Ha ha ha ja en als je niet meer kijken wil gewoon lekker je ogen dicht en slapen in die warme zak… heerlijk lijkt me dat. Echt vroeger wilde ik wel eens een kat zijn, maar baby lijkt me ook wel weer wat.
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
en ben je al weggeweest???
michele ja zo lekker warm dekentje hmmmm maar al die mensen voor je gezicht die abobie doepie doen misschien kat tog leuker
Ha ha ha dat doen ze bij Morgan niet omdat ze heel boos kijken kan, Enne ik laat zelf ook meestal wel merken dat ik daar niet van gedient ben. Was trouwens vandaag wel lachen, wij liepen de aldi uit en een meneer haalde ons in. Hoe oud morgan was. Dus wij zeggen 4.5 maanden. Ja want zij hadden ook zo’n berenpak en vroegen zich af wanneer ze hun zoontje er in konden doen. Maar je ziet hem denken, 4.5 maanden. Dus ik zeg ja ze is nogal klein. Dus hij vraagt wat ze weegt dus ik zeg net 6 kilo. Oke zegt ie mijn zoontje weegt dat al. Ja zeg ik maar zij was 44cm en net 3 kilo toen ze geboren werd. Dit ventje was 52 cm en ruim 4 kilo toen die kwam. Dus daar zat al een verschil. Maar hij wilde weten of hij har pak al aan kon doen bij hem. Wij ook gezegd gewoon doen, voor je het weet is het te klein.
Groetjes,
Michèle

hoe vaak ik dat niet heb dingen die die maar een keer aan kon maar ze waren zo leuk kon ik toch niet laten hangen hahaah nu maatje 68 blijven ze meestal wat langer op tog??
wen
Geen idee, wij zitten nog in 62…
Enne ik weet het. Morgna had een kerstpak, maar daar wisten we van dat ze het maar 1 keer aan kon
Groetjes,
Michèle

Ze gaan inderdaad steeds langer met 1 kledingmaat doen. Gelukkig maar, want anders blijf je kleding aanslepen. Tim heeft 1 maand in maat 56 gezeten, 2 maanden in maat 62 en een krappe 3 maanden in maat 68. Zo rond de 6 maanden zat hij in maat 74. En ik verwacht dat hij daar wel een tijdje in blijft.
Groetjes,
Sanadra
Morgan heeft tot bijna 4 maanden in 56 gepast en toen was het in ene keer over. hoewel 62 soms nog wel omgeslagen moet worden…
Groetjes,
Michèle

geniet van die kleine moopies met die kleine poppekleertjes…voor je het weet hebben ze maat 92…

Haha, 92??? Kan het me niet voorstellen, lijkt nog zo ver weg. Maar inderdaad, het gaat snel. Vanmiddag op het cb een babietje van 10 weken; zo klein en kwetsbaar. Echt zo’n poppetje. Toen die moeder haar aankleedde dacht ik echt: dat ze dat durft. Haha, terwijl we dat zelf natuurlijk ook nog niet zo lang geleden ook hebben moeten doen met Erik. Maar dat ben je al zo snel weer kwijt.
Bij prenatal hebben ze prematuur pakjes. En dus ook maatje 44, dat had morgan eigenlijk moeten hebben en dan heb ik dat in mijn handen en dan denk ik was ze echt zo klein. En dan zie ik die doerak in de wagen liggen zo groot als ze nu al is en dan denk ik als mensen zeggen wat is ze klein, nee helemaal niet ze is al zo groot.
Groetjes,
Michèle

ik hield laatst in de winkel maatje 50 en maatje 68 naast elkaar wereld van verschil gister met pappa de foto’s van de geboorte zitten kijken kun je idd niet voorstellen dat dat nog maar een krappe 4maanden terug was heel bizar
voelde me ook best wel even trots op ons als gezin dat hebben we tog maar even mooi gedaan met zijn drieen
Ha ha ha ook daar snap ik je helemaal in… wij zijn ook heel trots met zijn twee op ons drie
Groetjes,
Michèle

zitten we tog op dezelfde lijn hmm zouden alle moeders dat hebben
merk wel dat moeders elkaar beter begrijpen dan vrienden zonder kinderen
ging shoppen met een vriendin zei ze alweer een kinderwinkel in koop je wel eens wat voor jezelf???
meteen 2broeken gekocht en een truitje lekker geluncht ze had helemaal gelijk het was heerlijk
Ik heb 1 vriendin zonder kind die niks liever doet dan shoppen voor Morgan dus die vind het niet erg en ik moet eigenlijk denk ik wel bekennen dat ik 1 vriendin verloren ben door dat morgan geboren is. Maar dat is door haar ik heb haar niet weggejaagd.
Groetjes,
Michèle