Dagje uit

Heey hallo,

na er een tijdje “uit” te zijn geweest bij ikkeben. Ben inmiddels een eigen bedrijf begonnen en van de tweede zwanger…dus heb niet stil gezeten. Maar nu toch maar weer eens ikke ben bezocht. Want ik ben weer op zoek naar tips en adviezen. Mijn zoontje is nu bijna 1 1/2 en zit volgens mij nu in een overgangsfase van 2 naar 1 slaapje en heeft zijn slaap toch hard nodig. Ook slaap hij niet in wandelwagen, maar alleen in een bed. Nu het volgende, mijn schoonfamilie wil over een aantal weken een dagje uit met zijn allen. Naar de Apenheul, nu kan ik mijn kind niet in bed leggen…of ik moet hem thuis laten en oppas regelen. Hoe pak ik nu zoiets aan? Voor 1 dag uit het ritme halen en maar kijken waar het “schip” strand?
Wat zouden jullie doen?

Liefs,

Léony

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

hey
welkom terug en GEFELICITEERD met je zwangerschap! leuk hoor!
Maar ik heb helaas wb je vraag geen tips voor je, maar lees graag mee want mijn zoontje slaapt ook alleen in een bed en niet in een wandelwagen, auto of wat dan ook.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

OK, zal ook blij zijn met wat tips. De kalender klopt alleen niet meer… Mijn klein nu bijna 18 mnd.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Hallo.

Gefeliciteerd allereerst met je zwangerschap! Leuk!

Ik zou hem gewoon mee nemen en kijken waar het schip strand, zoals jij het zegt!
Wij zijn daar over het algemeen erg makkelijk in, en als ze heel moe zijn, vallen ze uiteindelijk wel in slaap! Is het niet in de wandelwagen, dan wel in de auto. Tenminste, zo leert de ervaring hier he?

Hoi hoi,
Gefeliciteerd! Wel even je ticker aanpassen hoor met je zwangerschapsduur erbij

Ik zou zeggen lekker meenemen. Zo’n dagje uit het ritme is echt geen probleem. Wij zijn ook erg van ritme en regelmaat maar een dagje weg moet kunnen. Vaak vallen ze toch wel in slaap als ze echt niet meer kunnen. En ze halen het de dagen erna weer in.
Veel plezier!
groet,
Wendy

Van harte gefeliciteerd!
Ja gewoon meenemen hoor Doen wij ook altijd gewoon met Sylvie. Als ze moe word gaat ze gewoon lekker rustig in de buggy zitten met haar knuffeltje en duimpje in de mond. Ze hoeven niet perse te slapen om uit te rusten. En inderdaad wat de rest al zegt. Als ze niet slapen, dan halen ze het de dag erna zeker in! Doet Sylvie ook altijd. Bij ons gaat het altijd prima
En als ze echt kei en keimoe zijn, vallen ze in de auto echt wel in slaap

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie