@Manderijn: Heb het even opgezocht, maar dat lijkt me nog niet echt wat voor Sylvie. Ze blijft vooral nog bij ons in de buurt en ik zie haar echt niet helemaal alleen ergens op klimmen en overheen lopen, brrr
Strakt valt ze.
En ik zie mezelf ook niet echt op zo’n klimtoestel klauteren tussen alle kleine kinderen ![]()
Jammer dat de meningen zo verdeeld zijn over speelstad oranje, dat blijft dus echt gewoon een kwestie van uitproberen. Nou is het niet erg duur, Sylvie mag gratis naar binnen en wij betalen 10 euro p.p. Maar ja het zou wel jammer zijn als we er heen gaan en ze vind het allemaal maar niks.
Ik heb echt geen flauw idee hoe Sylvie zoiets zou vinden, we zijn nog nooit met haar in een draaimolen ofzo geweest.
@Bakmama: Ja zwemmen doen we wel vaker, we wilden nu juist graag een keer wat anders doen ![]()
@Bakmama en Lencios: Klopt Aqua zoo zit in Leeuwarden. Lijkt ons ook echt keigaaf om daar heen te gaan, maar daar is maar een klein gedeelte van overdekt. We kunnen altijd beslissen paraplu en regenscherm van de buggy mee te nemen. Dus dat kan altijd nog.
Zo balen dat het elk weekend als wij graag wat willen doen slecht weer is… Er zijn zoveel dingen waar we makkelijk met Sylvie naar toe kunnen en wat we ook echt graag nog eens willen doen, maar niet in de regen…
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie