Dagje relaxen in de sauna

Oh heerlijk, volgende week ga ik met een collega wat inmiddels ook een vriendin is geworden, naar de sauna, krijgen een hamman massage van een uur, gezichtsbehandeling, incl epileren (wat nodig is, dat kan ik je wel vertellen hahahahaha) en een overheerlijke voetmassage van een half uur!!! we hebben ook een lunch geboekt, dus wordt een heerlijke verwen en relax dagje met zijn tweetjes!! Wel een duur dagje, maar he, ben inmiddels ook al 4 jaar niet meer naar de sauna geweest, dus dan mag het ook wel een keer!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ohhhhh WOezel, ik ben jaloers aan t worden… Wat lekkerrrrrrrrrrr:D

Geniet er van meid!

Liefs, Melanie

Alweer zo’n heerlijk vooruitzicht, geniet ervan!

Groetjes,
M

o, wat heerlijk!!!

Ik ben ook jaloers

Geniet ervan meid, je verdient het!
Liefs, Anne

wat heerlijk wijfie! ga je toevallig naar de zwaluwhoeve?

hmm kunnen wij niet volgende week afspreken

Groetjes,

Michèle

@Inge ik ga naar thermen bussloo ook een hele goede!!

Heb er echt zo veel zin in, ik kan die massage al bijna voelen!!! Ga er echt zo ontzettend van genieten, dan kan ik er weer een paar jaar tegen aan!! hahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

nooooit van gehoord maar klinkt goed hoor! haha massage krijg ik tegenwoordig elke week bij de fysio haha. alleen was het nnatuurlijk leuker als ik gewoon naar zo’n spa kon gaan omdat ik het dan gewoon niet nodig had maar dat het gewoon alleen maar voor de ontspanning was en het ontstressen
heeerlijk meid je heb het echt verdiend!

mmmm HEERLIJK Woezel,

ik heb daar ook wel zin in

Hier bij ons in de buurt zit Bahia (Bocholt) soort subtropisch zwembad met solarium, buitenbad , whirlpool, en een hele saunawereld (geloof 9 verschillende sauna’s waaronder rozensauna, Finse sauna sterrenhemelsauna aardesauna fruitsauna houtgestookte sauna , kneipp en zandloop bassin openhaard ruimte,
rust ruimtes ) allerlei massages waaronder hot stone kun je doen, lichaamspacking etc…
van ons uit 10 minuutjes rijden.

Zit er iedere keer over te denken om er heen te gaan, maar ben nog nooit in sauna geweest, wat is jullie ervaringen??

We gaan weleens zwemmen bij Bahia met de kids en dat is ook altijd fijn.
Laatst ben ik een keer onder de zonnebank geweest en dat was ook erg fijn.

Dat vind ik ook altijd heerlijk ff onder de zonnebank, niet te vaak maar af en toe.

Heel veel plezier Woezel, nog bedankt voor je mailtje,
laatste nachtje, en dan heerlijk aantal wk vakantie.
Geniet er van meid!

Wij moeten nog 2.5 week werken en 25 juli krijgen ook wij vakantie…
ben er wel aan toe…
groetjes, mama van 2 kids