Dagindeling baby van 3 maanden


#1

Hoi dames,

Vanaf aanstaande vrijdag ga ik iedere week oppassen op mijn prachtige neef van bijna 3 maanden. Ik heb een dochter van bijna 4 jaar, Evelien. Maar ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe onze dagen er toen uitzagen. Hoe lang slapen babies van 3 maanden ook al weer ongeveer? En hoe laat kregen/krijgen die van jullie een fles? Neef drinkt om de vier uur een fles van 220 ml borstvoeding. En wat mag je verder ondernemen met zo’n kleintje zonder dat het te druk wordt? En wat doe je tussen al het slapen en de flesjes door?

Ben benieuwd hoe jullie het doen!

Groetjes,
Marleen


#2

Ik zou denk ik aan de mama van dat neefje een dagstructuur op papier vragen. Ik denk dat je dan al een mooie handleiding hebt.
De ene baby is makkelijker dan de andere. Hier heb ik een ukje die is inmiddels 5 maanden en die neem ik overal mee naar toe. Geen probleem. Niet dag in dag uit uiteraard, maar een dagje geen structuur door de drukte heeft ze niet van te lijden.

Succes en geniet ervan!


#3

Ik zou ook niet zelf het wiel uit gaan vinden, gewoon aan de moeder van je neefje vragen hoe de dagindeling is en of er nog bijzonderheden zijn waar je rekening mee moet houden.

Zonde van je energie om daar nu over te gaan piekeren hoe zo’n dagindeling bij 3 maanden is etc.

Groetekes, Sje


#4

Ha ha kersverse moeders hebben de nijging om je precies uit te leggen hoe een dag schema verloopt. Ik zou dat lekker aanhouden, genieten en de rst groeit vanzelf. Want voordat je aan een soort van schema denkt te zitten, gooien de spruitjes het weer lekker om. Komt vast in orde, geniet er maar lekker van.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!