Ik ben op zoek naar goede en duidelijke dagritme kaarten, er zijn er zo veel, iemand ervaring? dan nog een vraagje iemand een idee hoe ik ze zou kunnen plasiviseren sorry fout geschreven hihihih
Gr Tries
Ik ben op zoek naar goede en duidelijke dagritme kaarten, er zijn er zo veel, iemand ervaring? dan nog een vraagje iemand een idee hoe ik ze zou kunnen plasiviseren sorry fout geschreven hihihih
Gr Tries
Heb even voor je gezocht. Zie o.a. hier:
http://spsearch.ilse.nl/searchresults.jspx?in=dagritmekaarten&max=50
Groetekes, Sje
Als je het woord dagritmekaarten op Google intikt krijg je ook heel wat leuke pagina’s.
Groetekes, Sje
Plastificeren zijn speciale apparaten voor: lamineerapparaten heten die dan meestal.
Mogelijk dat een copyshop in de buurt de mogelijkheid biedt om ze te plastificeren.
Groetekes, Sje
Zulke apparaten zijn af en toe te koop bij de Lidl of de Aldi. En je kunt inderdaad lamineren bij een copyshop in de buurt.
Die dagritmekaarten zijn makkelijk te vinden via google zoals Sje al zegt. Succes met zoeken!!
Ik heb destijds zo’n lamineerapparaat bij het Kruidvat gekocht. Incl. extra pakket plastificeerhoesjes. Ideaal! Al voor verschillende dingen gebruikt!
Groetekes, Sje
Grr zullen ze vast nu niet meer hebben, de dagritmekaarten dat is het hem nou juis er zijn er zooooo veel maar moeten vooral heel duidelijk en rustig zijn
Maar heb contact gehad met nathalie en die heeft ze ook dus wie weet,
mocht iemand weten waar ik momenteel zo’n lamineerapparaat kan kopen
hoor ik dat graag.
liefs Tries
Ik heb de dagritmekaartjes van onze meiden hier vandaan:
Erg leuke tekeningetjes! Die lamineerapparaten zijn meestal gewoon ergens in de aanbieding. Zou hem nu niet duur gaan kopen ergens.
Wat je ook kunt doen is gewoon transparant plakplastik kopen. Daar dat A4-tje dagritmekaartjes met de goede kant op de plakkant vastwrijven en dan uitknippen. Zijn ze alleen aan de voorkant geplastificeerd maar dat zou ook voorlopig moeten voldoen tot je een lamineerapparaat ergens kunt kopen.
Groetekes, Sje
Tjonge, ik zie nu ineens dat je die van frokkie en lola niet meer gratis kunt downloaden! Je kunt ze alleen nog maar kopen. Wat raar! Ik heb ze er destijds gratis vanaf kunnen plukken. Zonde zeg want zijn leuke kaartjes.
Groetekes, Sje
Volgens mij was eind vorig jaar zo’n lamineer apparaat in de aanbieding. Daar heb je nu niets aan, maar ze zijn wel eens in de aanbieding. Misschien heeft je werk het wel of een school in de buurt.
Trouwens misschien een hele rare vraag,… maar wat is een dagritmekaart!!! Of stel ik nu een hele stomme vraag…
Judith en Anna domme vragen bestaan niet,
dagritme kaarten zijn kaartjes waar op staat wat er die dag gaat gebeuren, bij elke psz en kleuterklassen gebruiken ze ook wel, ochtent beginnen met kring gesprek enz, maar dan voor thuis. onze zoon heeft hoogzwaarschijnlijk adhd en hopen hier mee wat meer rust voor hem te maken zodat hij weet wat er gaan gebeuren en wanneer enz, overgens niet alleen voor kinderen met “iets” ook gewoon is het vaak heel goed.
Sje ja die had ik gezien waren mooie duidelijke maar tjee 58 euro en dan ook nof de aanvullingen pffffffff
Tries
Ik heb ze hier uitgeprint liggen. Kan evt. wel kopietjes voor je maken en opsturen. Weet alleen niet hoe scherp die kopietjes worden want de bladen zijn al geplastificeerd namelijk. (Ik had er destijds namelijk meer op voorraad gemaakt voor als de uitgeknipte kaartjes zouden verslijten).
Groetekes, Sje
Tries, ik heb ze hoor!!
GRATIS ook nog
Gewoon simpel rustige kaartjes, want druk zijn onze kids zelf al zat
Roep me maar op msn dan stuur ik ze naar je!
Groetjes Nathalie & Co
lief van je sje toppie… maar als nat ze op de pc heeft is net wat makkelijker.
inderdaad ze zijn al druk zat hihihi
tries
hey tries,
Ik heb de officiele die ze ook op de dagcentra gebruiken enzo…
Die kreeg ik van een vriendin die met autisten werkt.
Ik heb ze destijds laten plastificeren bij de copyshop, ik ga nu douchen (net terug van het sporten hijg hijg!!)
Je roept maar he!!
Groetjes Nathalie & Co
quote:
Judith en Anna domme vragen bestaan niet,dagritme kaarten zijn kaartjes waar op staat wat er die dag gaat gebeuren, bij elke psz en kleuterklassen gebruiken ze ook wel, ochtent beginnen met kring gesprek enz, maar dan voor thuis. onze zoon heeft hoogzwaarschijnlijk adhd en hopen hier mee wat meer rust voor hem te maken zodat hij weet wat er gaan gebeuren en wanneer enz, overgens niet alleen voor kinderen met “iets” ook gewoon is het vaak heel goed.
Dat is heel logisch en nu helemaal duidelijk!! Succes met deze kaarten en ik hoop dat je mooie vind!
Ze heeft ze nu!!
Een stuk of 1800 geloof ik!!
Zwart wit en simpel, dus lekker duidelijk voor jordy!
Ik hoop dat hij er net zoveel baat bij heeft als Demi! Dat geeft een stuk rust in een gezin!
Groetjes Nathalie & Co