Dag/nachtritme door de war door roluik?

de hele dag schijnt de zon op ruben’s kamertje, wordt dus lekker warm…
nu hebben wij rolluiken ervoor laten maken en als die dicht zitten wordt het pikkedonker…
kan het zijn dat hij daardoor dag en nacht door de war gaat halen??
ze zijn echt wel nodig want als het zomers bloedje heet word dan is het in zijn kamertje nog warmer natuurlijk…
heb ze nu half dicht, dit werkt nu nog prima…

groetjes

karin

Ik denk het niet… er komt altijd nog wel licht binnen door deur oid. Mijn zusje heeft ook rolluiken en heeft die altijd helemaal dicht zitten… zowel als ze overdag naar bed gaan als snachts…

rico’s rolluik zit altijd voor 3kwart dicht, soms staat ie ook wel helemaal open maar niet vaak.
hij slaapt gewoon door s’nachts dus verwacht ook bij jou geen problemen MAAR stel je wil het iets lichter moet je m gewoon dicht doen tot de kozijn niet eroverheen laten vallen, dan komt er onderdoor ook nog redelijk veel licht binnen.
als wij m helemaal dichtdoen is het echt pikdonker op zn kamer, laat totaal geen licht door ook niet aan de zijkant omdat de kozijnen best dik zijn en die daar overheen valt en daarlangs meteen een stuk muur zit.
heb dan nog het geluk dat de zon s’ochtends op rico’s kamer staat en in de middag aan de huiskamer kant en het bij hem volledig schaduw is

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

niet helemaal dicht doen is ook een goed idee…was er ook niet zo bang voor eigenlijk maar vroeg het me vanmiddag af, en het zou zonde zijn als ruben helemaal in de war raakt van zo’n ding…
ga morgen direkt ff proberen hoe hij er op reageert…

groetjes!!

karin

ik denk dat het wel goedgaat meid, zn biologische klokje is inmiddels wel goed ingesteld denk ik. want heft hij er last van s’avonds nu het langer licht is? ik dacht ook hellp rico gaat nooooit goed slapen nu s’avonds…maar het tegendeel is waar, hij weet precies met welk slaapje hij de nacht ingaat, ZELFS al heeft ie overdag 2 slaapjes meer dan normaal
dus dat komt vast wel goed.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

morgan is zelf aan gaan geven dat ze niet meer met haar gordijn open wilde slapen omdat op de creche ook geen licht is. Dus lekker dicht doen als je ziet dat het geen probleem geeft. Slapen in een sauna is ook geen lolletje.

Groetjes,

Michèle

dat is ook weer waar michele… morgen gaan ze gewoon dicht en dan zien we
wel hoe hij erop reageert…
@inge…hij heeft er helemaal geen last van gehad dat het langer ligt is eigenlijk…
hij gaat gewoon lekker liggen en valt dan heerlijk in slaap…

groetjes!!

karin

kijk daarom is zn ritme niet in de war anders had hij dat ook wel laten horen, dus zou je geen zorgen maken over het luik

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090413/cNVw.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/5oEUp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 16 Apr 2009 10:24:11

ging gied hoor vandaag ruben heeft lekker geslapen met rolluik dicht tegen 3 de fles en daarna met papa mee oud papier wegbrengen…helemaal super toch?!

groetjes!

karin

Fijn!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker