Dag lieve babygroep.....snik

Mijn dochter is gisteren 1 jaar geworden,
zoals de meeste wel weten. Dus een gepast
afscheid is wel op z’n plaats.
Bedankt voor de hulp en begrip die ik
hier heb gehad. Ik heb er echt veel aan gehad. We zijn nu gepromoveerd naar de 1 tot 4 jaar groep en het zal wel even wennen zijn.
Een echt afscheid is dit natuurlijk niet, want ik zal hier nog veel te vinden zijn.

Liefs Kristel

oh kristel nog van harte met de verjaardag van je kind!! ja het is van veel dingen afscheid nemen vind ik. het baby zijn gaat er nu helemaal vanaf. pfff … ja ook heel leuk natuurlijk, maar ik kon er ook zo wee moedig van worden. kuss van mij

maureen

Eindelijk iemand die me begrijpt.
Ik vond het geweldig om haar eerste verjaardag te vieren, maar was tegelijkertijd een beetje verdrietig.
De bevalling staat me nog zo bij en de
dagen eromheen. Nu is het alweer een jaar geleden.
Nu moet ik zeggen dat de afgelopen dagen zoiezo erg heavy zijn geweest.
Vorig jaar werd ik op onze trouwdag 10 mei
opgenomen in het ziekenhuis. Dus 11 mei lag ik met moederdag al (naar bleek later) weeen
te hebben. Dus deze dagen ben ik toch wel
wat emotioneler geweest dan normaal.
Ik vraag me af of andere mamma’s dat ook zo sterk hebben gehad.

Liefs Kristel

ja ik wel hoor kristel… ik heb ook een paar traantjes moeten laten toen fabiano 1 jaar werd. gewoon omdat je weer word herinnerd aan dat jaar ervoor. en jou kind staat in de belangstelling. gevoel van trots overstroomt je. en dan gewoon het idee dat het die tijd over is. tja ik voel heel erg met je mee hoor. maar oke de tijd die eraan komt is ook onwijs leuk kristel, meen ik serieus. ze gaat zo dadelijk lekker kletsen en al die dingen meer. maar goed daarmee weet ik ook dat ik je gevoel van nu daarmee niet weg vaag. maar het komt goed. kusssss

maureen

Hoi Kristel,

Ik sluit me aan bij Maureen!
Ik had er ook wel even moeite mee toen hij 1 jaar werd, je denkt toch terug aan het jaar daarvoor (voor je gevoel nog zo kort geleden).
Maar de tijd die er nu aankomt is ook zo onwijs leuk !!! Echt!
Geniet er lekker van meis, en leuk dat het gisteren zo gezellig is geweest!

Groetjes, mamma van Stephan