Daar zijn we weer!

Hai allemaal,

nog even en onze Fabienne wordt ook 1 jaar… wat gaat het toch snel!

oooooh Fabienne ook alweer bijna jaar wat gaat het toch snel he!!! mooi koppie hoor ellen!heeft ze groene ogen?//?

Kussies

Van wanneer is Fabiënne? Evianne is van 22 augustus 2001, dus ook alweer bijna 1 jaar. Het klinkt cliché, maar het gaat echt snel hè?! Ik vind wel dat het weer steeds leuker wordt nu ze wat mobieler wordt en lekker haar eigen gangetje gaat in huis.

Alvast heel veel plezier met uitzoeken van slingers, kadootjes en taart!

Groetjes Marielle en ? (34+2)

ja kimmie, ze heeft groene ogen met een blauw/grijs randje, errug bijzonder… beetje trots he?!

En eh marielle ze is van 31 juli, dus na het kampweekje heb ik nog twee dagen om haar verjaardag voor te bereiden!

Dus Evianne is nu ook bijna een jaar! Ik vind dit echt een prachtige leeftijd, ik geniet van elk moment. Dit klinkt vast ook cliche maar zo voelt het wel. Bij de andere twee had ik het zelf nog zo druk met andere dingen, toch heb ik het idee dat ik nu dingen veel sneller los kan laten en kan genieten van de dingen die er echt toe doen! Bij de andere twee kon het me niet snel genoeg gaan, staan lopen… maar nu denk ik, blijf nog maar lekker klein hoor, groot worden moet je nog zo lang!

Liefs ellen

jeeeeeeeeee ellen
wat is die meid al weer groot geworden zeg poe hee gaatecht hard he

hee geniet ervan

groetjes bianca

Hoi Ellen,

Ook ik geniet nu meer dan bij de jongens (althans dat idee heb ik). De jongens heb ik inderdaad groot gekeken en nou heb ik niet de drang om haar klein te houden maar ik heb wel meer “rust”, als je begijpt wat ik bedoel. Hihi, dat rust moet je niet te letterlijk nemen want ze een behoorlijk bezige tante. Trekt aan snoeren, eet tijdschriften, zet schoenen op tafel en gooit glazen er van af… nou ja, je kent het wel hè?! Ach, ook wel leuk om te zien (behalve als je erg moe bent zoals vandaag…).

Je mag er wel aan denken dat je haar taart besteld voordat je op kamp gaat, of maak je hem zelf? Blijven de kids bij je man als jij op kamp gaat? Hihi, dan heeft hij ook een pittige week

Groetjes Marielle en ukkepuk (34+6)

Wat een knappe meid, kun je trots op zijn!
Het gaat wel snel hé, dat eerste jaar. Maar wel genieten en soms achter het behang plakken, hier tenminste wel.

We horen wel wanneer de grote dag is

Groetjes Miriam

Ja hoor marielle, ik begrijp helemaal wat je bedoelt, die rust… alhoewel rust kun je het hier ook niet noemen, ben eigenlijk altijd wel met 1 kind bezig. Ik hou heel weinig tijd over voor het internet, maar dat neem ik op de koop toe.

Maar goed, fabienne weet ook al precies wat nee is… NOT!!! Hahahaha maar eh achter het behang plakken doe ik bij haar nog niet hoor, daarvoor geniet ik nog erg veel!De oudste twee zuigen wel eens het bloed onder mijn nagels vandaan, en dan toch als een van hun lekker komt knuffelen weet je toch waar je het voor doet!

Maar goed, ook nu heb ik eigenlijk helemaal geen tijd om achter de pc. te hangen, dus ik ga weer gauw!

Liefs ellen

Ps. Tot over een week! Ik ben er klaar voor maar of het nu kamp leiden wordt of lijden?? Hihiih jullie horen het over een dikke 1,5 week denk ik!