Daar is ze weer hoor

Ja hoor daar is ze weer, de trotse mama Els. Ik kan echt geen genoeg van mijn kind krijgen hoor. Ze lacht zo leuk, zo doet zo lief (behalve dan wanneer ze in mijn haren en of ogen hangt auwwwwww)Ze zegt nu zo duidelijk Mama, en ook als ze bv omvalt ofzo (wat nu dr hobby is) en me nodig heeft. Of als ik iets te lang wacht met een nieuw hapje danoon, zegt ze ook mama hihihihi

Ze gaat heel goed kruipen nu, en zitten kan ze nu overal, als ze ergens ligt, ook op de gladde vloer. En ze probeert overal op te staan. Wel een hoop gedoe nu want om de haverklap is het gillen omdat ze ergens omvalt of ergens onder blijft hangen of iets net niet te pakken krijgt. Oja, en ze is trouwens net een schildpad want als ze eenmaal op dr rug ligt weet ze niet meer wat te doen en zet ze een keel op. Ze heeft geen idee (meer) hoe dat moet, omrollen op je buik.

Ze heeft trouwens een nieuw flesje, zo eentje mete en gat in het midden van difrax, kan ze makkelijk zelf drinken. Alleen snapt ze nog niet dat dr hoofd naar achteren moet en het flesje naar boven dus enige manier waarop ze drinkt is als ze op dr rug ligt of achterover leunt. Waarna ze lekker gaat lopen spelen en dus de halve fles over de grond ligt hihihi

Hoe lang duurde het 2e tandje trouwens bij jullie, want hoe weinig last ze had van die eerste, hoe meer ze het nu heeft. Vannacht ook vrolijk 2 keer eruit…

Groetjes, Els

Nou jij hebt je handen maar vol els!!
Het 2e tandje… de 1e kreeg Demi op 3 februari, en de 2e op 8 februari, dus binnen een week, en nu inmiddeels 3 maandjes verder heeft ze 6 tanden!

Succes Dikke knuf van Demi

Liefs Nathalie

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Zo héé, jullie hebben een vlotte dame! Ons meisje (22 aug.) kan wel zitten en op haar buikje achteruit schuiven maar daar blijft het wel bij hoor. O nee…hihi, ze weet wel hoe ze op haar buik moet draaien.

Tandjes kreeg ze met 5 tegelijk, super eigenwijs eerst hoektandjes en dan de andere… tandje 6 is inmiddels ook door en nummer 7 en 8 komen er volgens mij ook al aan, dus dat gaat lekker vlot. En hoewel ze er niet zoveel last van heeft mag deze zwamie er ook iedere nacht nog uit hoor! Hihi, dat heeft alleen meer met vraatzucht dan met tanden te maken…

En dat gerommel met die flessen herken ik wel…Evianne douched ook regelmatig met melk, hihi, zouden ze soms ergens gelezen hebben dat dat goed is voor een gave huid of zo?

Nou, zweef maar lekker verder en geniet maar lekker van jullie moppie…

Toedeloe, groetjes van Moe