Daar ging m'n avondje koffers

pakken…

Zo dacht ik kids op bed en dan ga ik de koffers vast wat pakken en spulletjes bij elkaar zoeken…
Milan dacht daar anders over :smiley:
Hij wilde niet naar bed, dus nog ff met hem beneden gezeten, nog een koekkie, en een ijsje heeft ie gehad de boef(!) en toen gingen we weer naar bed, mooi niet dus, krijssen pfff, heb hem even laten gaan maar hij bleef er zowat in, dus toch maar ff eruit, maar NIET naar beneden gegaan, ik ken hem dan probeert ie het morgen weer
Dus ben ik ff met hem op ons bed gaan liggen en binnen no-time was ie vertrokken
Maargoed het was haast 10 uur dus ik begin maar niet meer aan de koffers, morgen weer een dag

Moet zeggen is een beetje onze eigen schuld, ik laat hem s’middags normaal niet langer slapen dan een uur of 3, en dan maak ik hem wakker, nu was ik wat boodschappen gaan doen, kom kwart over 3 thuis en paps vond het wel lekker rustig zo tja en eer ik alles opgeruimd had enzo was het kwart voor 4, dus die was om kwart voor 8 niet moe natuurlijk …

Ach ja zijn ergere dingen, had gewoon zin om het ff hier neer te zetten

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 26 Jul 2005 22:26:39

Hier is dat ook zo, als je die regelmaat in de war schopt… (heb je jezelf ermee haha)

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (26 weken)

Ja rust en regelmaat zijn hier ook erg belangrijk.
Niet leuk als je iets voor ogen had om te gaan doen en dan gaat het niet door.
Vandaag beter hoop ik voor je.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ach ja dan doe ik het zo maar he, moeten ze maar even op hun kamers gaan spelen, en mij ff m’n gang laten gaan (hoop ik )

Groetjes Nathalie & Co

Hihi, lastig is dat soms wel hè
Ik hoop dat ze je inderdaad netjes met rust laten dan
Succes!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

JA hoor ze zijn gepakt, alleen nog wat kleine dingen er bij en dan zijn wij er klaar voor

Morgenochtend half 6 (!) rijden we aan naar schiphol!

Groetjes Nathalie & Co

begint serieus te korten dan!!! nog geen zenuwen???

liefs jessica

Nou, heel veel plezier op je vakantie Nathalie, en je gezin ook natuurlijk!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Zenuwen?? Waarom? Nee hoor geen zenuwen, wel heel veel ZIN!

Groetjes Nathalie & Co

Héééééérlijk Nathalie!!!
Heel veel plezier in Turkije, lekker genieten!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Dank je bieb dat ga ik zekers doen!

Ik hoop voor de thuisblijven dat het hier in nederland nog wat wil opklaren, tjeee Demi verveelt zich al de hele week, sneu hoor voor de kinderen… dat binnen gehang gaat snel vervelen!

Groetjes Nathalie & Co

Ja, hier hetzelfde.
Vivien moet verdorie volgende week alweer weg.
En we wilden dus nog een dag naar de dierentuin ofzo.
Nou eh…LEKKER DAN in die regen!!
Hoop echt dat het gauw beter wordt maar als ik de weerberichten zo zie/hoor…

Heel veel plezier nogmaals!
Enne…neem anders een beetje zon en droog weer mee terug

Gewijzigd door - Bieb op 27 Jul 2005 22:15:16

Ik zal wat zon meesmokkelen

Groetjes Nathalie & Co