Daar ben ik weer!

Hallo meiden,
Is al weer enige tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen hier op ikkeben, maar ben jullie niet vergeten. Gluur af en toe nog ff mee met jullie verhalen, maar heb het zo druk gehad de afgelopen tijd. Vakantie geweest, ziekenhuis bezoek met Dinant (gaat overigens wel redelijk goed, alleen zijn het allemaal kleine tumortjes dus ze kunnen het niet inspuiten, maar voor de rest blijft het hetzelfde dus positief). Druk met het werk dus al met al weinig tijd gehad.
Hoe gaat het verder allemaal met jullie ? Kindjes allemaal weer naar school of jullie weer aan het werk. Demi gaat volgende week voor het eerst naar de voorschool, waar ze ook echt aan toe is, want ze kan me er wat van de laatste tijd. Echt peuterpuberteit zoals ze zeggen. spannend allemaal hoor !
Nou meiden ik ga weer meedoen op het forum en wens jullie allemaal een fijne dag !
Liefs Natasja

[/url]

Hi meid,

Welkom terug en fijn om te horen dat ondanks de kleine tegenslag het goed gaat met de ukken.

Morgan is bijna jarig dus daar zijn wij hier thuis heel druk mee. Zelf heb ik sind 3 weken suiker. Of eigenlijk heb ik het al langer maar weet ik het, maar daar werken we hard aan om dat ook goed te krijgen. Verder zijn gangetje. Nog een voorscholen en zo en ook nog geen brusjes onderweg

Groetjes,

Michèle

Oh spannend, haar eerste verjaardag. Super leuk !
Oh wat naar van die suiker zeg ! Heel veel beterschap ermee en hopelijk krijgen ze het onder controle.
Nee dat duurt nog ff bij jou met de voorschool, maar voor je het weet is het zover hahahah
Gr. Natasja

[/url]

Ha ha ha dat zegt iedereen al tegen me ja. Moet ook zeggen dat het eerste jaar omgevlogen is hoor, maar wel genoten.

En ja we zijn druk bezig, moet het allemaal nog even in mijn dagelijkse systeem krijgen dus af en toe ben ik nog fout zeg maar. Maar ja ik moet het ook leren.

Groetjes,

Michèle

Gezellig dat je er weer ben…!!

Welcome back!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom terug

Ik kan me je verhaal idd nog herinneren dat Dinant een verdikte bovenkaak had en dat je na vele doorverwijzingnen etc te horen kreeg dat het een tumor was. Gelukkig uiteindelijk een goedaardige. Je schrijft nu dat het meerdere kleine tumortjes zijn. Kan dit kwaad, gaan ze hier ooit nog wat aan doen etc?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom terug!

Ben ook benieuwd hoe het nu verder gaat met Dinant?

Groetjes Frauk

Nee dat is juist het probleem, nu kunnen ze er helemaal niks mee. als het een grote was geweest hadden ze het nog in kunnen spuiten, maar helaas nu dus niet. dus elk half jaar controle en dan hopen dat het zo blijft.
Heel spannend elke keer, maar blijven positief.
Liefs Natasja

[/url]