Daar ben ik weer

Hallo allemaal,

Weer terug van weggeweest… Denk dat het meer als anderhalf jaar geleden is dat ik voor het laatst het forum gezocht heb. Met mijn oudste dochter Senna gaat het goed, ze is inmiddels 2 jaar en bijna 9 maanden.
Maar sinds 26 juni 2009 ben ik weer moeder geworden van een 2e dochter genaamd Milou.

Aangezien ik weer nieuwsgierig werd naar ervaringen van andere moeders en zo ook weer zelf tegen obstakels aanloop, dacht ik laat ik weer eens een kijkje gaan nemen bij ikkeben…

Dus dames, ben voorlopig weer een tijdje online

Lilypie Tweede Ticker

Leuk dat je toch weer terugkomt op ikkeben.

En nog gefeliciteerd met de geboortje van Milou. Mooie datum hoor 26 juni 2009…toen werd mijn zoon 1 jaar

Groetjes,
Sandra

Lilypie

hey vanessa,

ja dat is lang geleden weer dat je er was!
welkom terug!
en wat leuk jij ook moeder van de 2de

nog gefeliciteerd met milou! Hoe vindt senna het?

gezellig dat je er weer bent

groetjes gytha

Ha ha ha ik kan zeggen welkom terug maar eh ik ken je nog niet.

Ben Michèle en moeder van Morgan van bijna 1.

Groetjes,

Michèle

Welkom (terug)!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bedankt allemaal,
Senna vindt het helemaal geweldig, is erg trots, maar vind het af en toe ook best wel een beetje moeilijk hòòr. Van de week zei ze voor het eerst: “Ik wil geen zusje meer” en we proberen zo goed mogelijk de aandacht te verdelen, maar Milou heeft momenteel een lastige periode overstap op kunstvoeding ineens, borstvoeding had niet voldoende voedingsstoffen, waardoor ze heel minimaal groeide.

Zat er van de week dan ook even helemaal door heen, maar goed we pakken de draad weer op en gaan verder.

Sandra, nog gefeliciteerd met Tim… haha toevallig zo dezelfde datum.

Gytha ook jij nog gefeliciteerd met je 2e, leuk hòòr!! Bij jou alles goed?

Leuk zo om weer terug te zijn!

Groet Vanessa

Lilypie Tweede Ticker

Hoi hoi
Leuk zeg dat je terug bent
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin