Daar ben ik dan weer


#1

Lang afwezig geweest, maar ik ben dr weer! Werd gemist las ik en ik heb dr weer zin in. Wat er in de tussentijd gebeurt is? Nou, zou zeggen: lees maar!

Waarom ik niet meer langs kwam op Ikkeben? Geen idee eigenlijk. Echt niet. Het gebeurde zomaar… Nu weet ik, dat ik gemist werd (ben er blij van) en had al gezegd, dat ik vanaf januari, na de drukke dagen, weer mijn stukjes zou gaan maken.

Er is veel gebeurd. Veronica is naar school gegaan en het gaat nu wel heel erg goed. Het slapen ''s avonds gaat wat minder goed, wat echt knallende strijd geeft af en toe, maar alla, het zij zo. Shit happens, zeggen we dan. Lucas is een echte peuterpuber geworden. Lekker dwars, maar ook wel weer snel afgeleidt, dus is ie weer snel vrolijk. Met zijn arm ben ik toch nog weer naar een neuroloog geweest, waar hij binnenkort weer heen moet. Alleen, dit keer ging het om zijn linkerarm! Hij schijnt "heel erg rechts" te zijn, volgens de neuroloog. Nou ja, haha nog nooit van gehoord. Voor de zekerheid moeten we dus nog wel een keertje terug. Doen we dat toch? Zit toch in dezelfde straat ;-) .

Ik ben nog altijd getrouwd :o) , de hond is er ook nog steeds en we hebben er een nieuw bewonertje bij: Ratje. Oh nee, hij heeft een nieuwe naam gehad, sinds een paar dagen: Muis. En het is dus een bruine rat. Van Veronica (die hem graag als bal gebruikt of hem aan zijn staartje ronddraait... je snapt, daar word ik boos van. Zacht uitgedrukt...), maar ik zie hem toch maar als van mijzelf. Zo ziet Rat/Muis zich zelf ook geloof ik.

Lucas gaat nog steeds niet naar de psz, maar vanaf 14 februari is ie ook aan de beurt! Hij is nog altijd lekker stevig, gisteren nog naar cb geweest en er waren 10 centimetertjes bij gekomen, zowaar! 101 cm is ie nu en 17,65 kg. 2 Jaar en 7 maanden. Altijd handig he, cb, weet je de cijfertjes weer :o).

Veronica gaat binnenkort naar logopedie, wat toch ook van de juf "moest". Ze staat nog op de wachtlijst, we zullen zien hoe het gaat. Voorlopig heeft ze er zelf beslist geen zin in! "Ik ga niet naar zo'n praat mevrouw hoor, ik kan al heel duidelijk praten!", mokt ze. Maar ze gaat natuurlijk gewoon wel. Want mama is de baas (dat moet ze nog ff leren gniffel). Zwemles heeft ze ook nog steeds niet, hoewel ze al een half jaar opgegeven is en het zal nog wel een half jaartje duren.

We gaan over een paar maandjes een autootje kopen. Nu denk je vast: moet dat helemaal hier in staan? Ja zeker, want ik ben iedere dag aan het speuren, naar autootjes. Het merk veranderd ook met de dag en het type ook! De vakantieboekjes zijn weer aangevraagd, de aanbieding nieuwsbrieven, van al die parken ook, want dan zijn we weer mobiel natuurlijk. Zelfs Veronica heeft het er met dr juffrouw over.

Ik ga thuis aan marktonderzoek werk doen (als het goed is) en dat vanaf volgende week. Dus ga ik ook weer werken, maar dan thuis. Gunstig dus.

Nu nog ff een leuk voorvalletje en dat stop ik weer met dit lange stuk, anders wordt het ook zo saai.

Lucas was vanmiddag weer eens aarghh. Hij deed of ie boos was (maar ondeugend lachende ogen) en hij stampte naar zijn kamertje. Het duurde nogal lang, voor ie terug kwam en het was wel heel errug stil, dus toch maar eens kijken. En wat ziet mijn oog? Oh horror: Lucas met een hoofd vól vaseline!! Zijn ogen, neus, mond, oren, voorhoofd, wangen, haren, a-l-l-e-s zat onder de vaseline!! En lachen dat ie moest.. Ik was dus dat potje kwijt, maar laat het maar aan Lucas over om het terug te vinden hoor... Pffffff. Nu is vaseline nogal watervast, dus dat kreeg ik niet zomaar weg...vrees dat het moet slijten uit zijn haren. Nu ligt er dus een schoon, maar vet kereltje in zijn bedje ;-). Fijn he, kinderen...

Mensen, ik ga eens ff op het forum kijken, zal een hoop bij te lezen zijn!

Ben toch nog wel welkom?

Moniqiue


#2

Hallo,

Mijn dochter heeft ook een pot vasline in de haren gesmeerd (en op de vloer/in het bed/op het behang), Heb je nog tips?

Bedankt: Wendy


#3

maar ja het is 2004, de tijd van de goeie voornemens dus ik moet maar weer over mijn hart strijken

 

Welkom terug zeg ik maar en we lezen vrolijk verder, groet


#4

We hebben je gemist, ook je stukjes!
Enne ff een tip voor die vette vaseline… dreft ontvet echt super :slight_smile:


#5

Andora smeert ook al-les in dr haar, tot dr drinken aan toe! Hihihihi

leuk dat je weer schrijft!

gr suus