ooh meid wat heerlijk voor jullie dat je mannetje weer bij jullie thuis is! geef hem maar een kus van ons! en ook voor jullie natuurlijk! probeer een beetje tot rust te komen meisie, dat je wat moeite hebt met de nachten nu is logisch. zet desnoods je deur op een kier als je daar prettiger van kan slapen.
Daan vanmiddag met spoed is opgenomen
Fijn dat hij thuis is. Hopelijk kunnen jullie nu zonder ziekenhuis bezoeken verder van elkaar genieten, Jij, je man, Tim en Daan.
Succes
Kan me voorstellen dat het fijn is om hem weer thuis te hebben, maar dat het ook dubbel voelt.
Ik hoop dat je een beetje de rust kan vinden, en dat Daan het weer lekker verder gaat met het goed doen!
Liefs, Anne
Och meid wat heftig allemaal. Gelukkig is ie weer thuis maar kan me je bezorgdheid heel goed voorstellen. Zo’n nannycare is voor je eigen gemoedsrust misschien toch een goed idee…En hopelijk kan jij dan s’nachts ook een beetje rustig slapen.
Bij ernstige verborgen reflux of koortsstuip kan je ook dergelijke reacties krijgen, maar zo te lezen hebben ze in het ziekenhuis alles goed onderzocht. Hopelijk was het iets eenmaligs en blijft het allemaal weer goed gaan met Daan.
Sterkte en beterschap voor het kleine mannetje!
Groetjes Carolien.
Fijn dat hij weer thuis is Sandra en we gaan duimen dat dit een eenmalige actie was en dat jullie nu echt kunnen gaan genieten, al zul je je de eerste tijd behoorlijk veel zorgen maken.
Liefs Michelle
Fijn dat jullie Daantje weer lekker thuis is en hopen dat er nu niks engs meer gebeurt! Geef hem maar een dikke knuffel van mij!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Bedankt allemaal!
Op zich gaat het wel goed met ons, maar de vermoeidheid is er vandaag wel uitgekomen. Ben echt zo verschrikkelijk moe, door alle emoties van de afgelopen dagen. Mijn man en ik zijn erg nuchter en laten ons niet snel gek maken maar dit hakt er zo in.
Ik weet ook gewoon niet wat we het beste kunnen doen. Wil mezelf niet gek maken door ieder kwartier naar hem toe te lopen. Doe dat dus ook niet, maar ja toch schiet het wel door je hoofd. Wat als het weer gebeurd is en het is dit keer verkeerd afgelopen. Die gedachten verban ik dan wel meteen uit mijn hoofd en op zich ben ik wel rustig. Maar toch ergens blijft het allemaal wel in je gedachten zitten wat er allemaal is gebeurd.
@Carolien, in eerste instantie dachten de ambulance medewerkers ook aan een koortsstuip. Maar hij had geen koorts, dus dit kon al direct worden uitgesloten.
Groetjes,
Sandra
Ik snap het helemaal, jullie zorgen… Ik zou het ook hebben hoor… Kan je niet zo’n nanny care vergoed krijgen? Of hem desnoods een poosje bij jullie laten slapen? Voor je eigen gemoedsrust?
Heel veel sterkte!! {{{Sandra}}}
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie