Daan vandaag zijn eerste

prikjes heeft gehad.

Ik weet nog dat Tim ze kreeg en toen dacht ik echt oh dus zo hard kan je huilen. Daar ging me toch een sirene af bij het zetten van de prikjes. Maar daarna ook meteen weer stil. Daan had vanmorgen bij het zetten van de prikjes echt een heel zielig huiltje. Het was gewoon schattig om te zien, hij trok een pruillipje en er kwam een heel zacht en zielig huiltje uit. Niet zo hard dus als zijn grote broer.

Verder is alles helemaal goed met hem. Hij was nu 58,5 cm en 6250 gram. Behoorlijk groot dus, maar goed ze zeiden er verder niks van. Zijn hoofdomtrek lag onder gemiddeld, maar dat was bij Tim ook altijd zo.

Nu vanmiddag nog naar de kinderarts voor controle, omdat hij laatst in het ziekenhuis is opgenomen.

Groetjes,
Sandra

Gewijzigd door - Sandra1980 op 02 May 2011 22:26:29

Ach gossie, altijd sneu, die prikjes. Een flinke kerel inderdaad! Ik hoop dat de kinderarts goede berichten voor jullie heeft.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

het is toch wat he die prikken, ik zag er elke keer weer tegenop hoewel het met Lindsey elke keer best meeviel haha. idd een behoorlijk mannetje

hoe is het in t ziekenhuis gegaan? was het gewoon standaard controle?

liefs,
Rinske

Omdat hij laatst in het ziekenhuis heeft gelegen, moest hij nu weer terug voor controle. Ze wilde weten hoe het nu ging met hem en of het nog een keer was gebeurd. Verder standaard dingen nagekeken en dat was allemaal prima. Hij moet nu over een half jaar weer terugkomen.

Hij heeft overigens wel erg veel last van zijn prikjes gehad. Tim had er nooit last van, maar Daan zijn ene beentje waar de pleister op zat was helemaal dik. Ook had hij tegen de 39 koorts. Op de momenten dat hij niet sliep huilde hij heel erg hard. Nee ik kon het niet eens huilen noemen, echt krijssen. Dan liep hij helemaal rood en paars aan, echt zo sneu. Ik mocht niet eens aan zijn beetje komen, zo’n pijn had hij. Gelukkig ging het aan het einde van de middag een stuk beter en hij ligt nu ook lekker te slapen. Maar het blijft wel erg sneu.

Groetjes,
Sandra

Wat sneu dat hij er zo’n last van had. Hoe ging het vannacht? Is het nu een beetje beter?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ach, wat gaat dat hard! Alweer de eerste prikjes.

Vervelend dat hij er zo’n last van had! Is het vanacht beter gegaan?
Liefs, Anne

he gets wat vervelend zeg dat hij daar zo’n last van heeft gehad, hoop voor je dat het snel weer beter gaat.
fijn dat het in het ziekenhuis allemaal goed is gegaan!

liefs,
Rinske

Wat vervelend bakmama dat ze bij Jorg misgeprikt hebben.

Daan heeft trouwens nu nieuwe vaccinaties gekregen. Kindjes die voor 1 maart zijn geboren krijgen nog wel de oude en na 1 maart de nieuwe. Ook apart dat ze niet zeggen iedereen meteen de nieuwe, maar goed. Dit is weer een vernieuwde versie zeg maar. Daan was haar 1e kindje die geprikt werd met de nieuwe.

S’middags had de kinderarts aangegeven dat we wel paracetamol mochten geven. Dit hebben we dus gedaan en hij had gisterenavond voor het slapengaan nog 38,5 maar verder nergens geen last meer van gehad. Vanmorgen was de koorts weer over en zag zijn been er ook weer goed uit.

Groetjes,
Sandra