omrollen !!!
Ben natuurlijk supertrots op mijn mannetje. Tim kon met 5,5 maand van buik naar rug rollen en Daan dus sinds vandaag. Weet dus niet of Tim langzaam was of Daan snel.
Hij probeerde de afgelopen week al af en toe om te rollen en kwam dan heel ver, maar net niet over zijn arm zeg maar. Na zijn fles van 07.00 uur s’ochtends ligt hij altijd nog even bij me op bed en daarna wil hij weer slapen en gaat naar zijn eigen bed. Nu lukte het dus vanmorgen voor het eerst na zijn voeding bij ons op bed om om te rollen. Dus ik dacht nog, misschien is dit makkelijker. Maar na zijn voeding van 11.00 uur deed hij het een paar keer in de box. En vanmiddag na zijn voeding van 15.00 uur deed hij het erg vaak. Met als gevolg dat hij wel alweer om kwart voor 4 in de box lag te slapen van vermoeidheid.
Het is hier dus even gedaan met de rust. Want zodra hij omrolt begint hij te piepen, want zijn ene armpje krijgt hij niet onder zijn buik vandaan. Dus die moet ik goed leggen. Als hij het op zijn buik zat is rol ik hem op zijn rug, maar binnen no time ligt hij weer op zijn buik. Dus ja dat is even wennen, want normaal lag hij heerlijk relaxed en rustig in de box en dat is nu af en toe wat frustratie en dus lopen voor mama.
Maar goed wel weer een leuke mijlpaal!!
Groetjes,
Sandra