Daan vanavond een ontzettende

boevenstreek uithaalde!!

Ik was alleen thuis en had Tim onder de douche gezet. Daan kroop rond over de verdieping, die hoefde niet te douchen. Loop ik even naar Tim zijn kamer om iets te pakken. Loop ik daarna weer terug naar de badkamer zit Daan met kleding en al naast Tim onder de douche. En een smile van oor tot oor zodra hij me zag. De boef!! Was echt heel grappig!

Hij zette het toch op een huilen toen ik hem eronder vandaan haalde. Dus heb zijn kleding uitgedaan en hem er ook maar onder gezet.

Groetjes,
Sandra

lekker met kledij en al onder de douche. Is weeral een wasje uitgespaard

Oh heerlijk!!! En dan is ie nog maar 10 maanden

Onze dochter heeft het ook een keer gedaan, en die heb ik even laten staan om vervolgens zelf even het fototoestel van beneden te halen!

Ik las het op je FB, echt een boevenstreek!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Had het ook op je fb gelezen, Geweldig

Liefs Michelle

o, wat leuk zeg hahahahaha
Hij wilde net als zijn grote broer ook onder de douche.

Dion was laatst ook beven en ik was de slaapkamers aan het stoffen, komt hij naar me toe kijk mama ik heb de badkamer schoongemakt … had hij een hele fles badschuim uitgeknepen over de rand van het bad, wastafel en de wc.
Wat een klus om dat schoon te maken zeg, later dacht ik dat ik het beter eerst met keukenrol weg had kunnen halen en dan met een vochtige doek, ik had op het laatst een emmer met schuim … veel schuim hahahaha

Lilypie Third Birthday tickers

Lekkere boef heb je

Hihi heerlijk zeg! Sylvie heeft het ook een keer gedaan maar die was al ouder!
Echt schattig Ik zie het al helemaal voor me, kleine boef!
Sylvie was laatst aan het douchen en toen ik even weg was en terug kwam stond ze met de wc borstel de douche schoon te maken Hihi

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Hihi manderijn ik had helaas op het moment zelf niet aan een foto gedacht. Achteraf baalde ik daar wel van, maar ja vind het wat ver gaan om hem voor de foto nog eens met kleding aan onder de douche te zetten

Ja, Daan is pas 10 maanden. Maar hij heeft al meer boevenstreken uitgehaald als Tim op die leeftijd.

Haha Vlokje, kan me voorstellen dat je er niet blij van werd.

@goudvisje, wel lief dat ze je wilde helpen met schoonmaken. Zal er vast heel grappig maar ook schattig uitgezien hebben. Hoe bedenkt ze het, de muren schoonmaken met de wc borstel. Of heeft ze dit van jou afgekeken

Groetjes,
Sandra

Hihi manderijn ik had helaas op het moment zelf niet aan een foto gedacht. Achteraf baalde ik daar wel van, maar ja vind het wat ver gaan om hem voor de foto nog eens met kleding aan onder de douche te zetten

Ja, Daan is pas 10 maanden. Maar hij heeft al meer boevenstreken uitgehaald als Tim op die leeftijd.

Haha Vlokje, kan me voorstellen dat je er niet blij van werd.

@goudvisje, wel lief dat ze je wilde helpen met schoonmaken. Zal er vast heel grappig maar ook schattig uitgezien hebben. Hoe bedenkt ze het, de muren schoonmaken met de wc borstel. Of heeft ze dit van jou afgekeken

Groetjes,
Sandra

Hahaha! Geweldig!

Luka deed dit juist een paar weken geleden bij jenthe. Ze zat in het badje op de grond en Luka zat ernaast te spelen. Ik draai me ff om om shampoo te pakken uit het kastje en wie stond er al met een voet in het bad? Juist, Luka!!!

Heb ik hem toch maar uitgekleed en erbij gezet, geweldig vonden ze het!