Daan vanaf donderdag

erg ziek is geweest.

Daan begon donderdag met braken. En vrijdag ochtend had hij hoge koorts. Mijn moeder ingeschakeld en gaan werken. Daar calimiteiten verlof opgenomen voor de middag. Ik dacht, och een dag en dan is ie beter. Niet dus. Tot en met maandag hoge koorts, zielig hoestje en pijn in de buik. Hij lag of wel in bed te slapen of wel lag als een ziek vogeltje op de bank. ´s Nachts de nodige keren op geweest ( minimaal 5x). Maandag ochtend toch maar naar de dokter gegaan. Bleek het toch ernstiger dan we eerst dachten. Bronchitis ( longen vol slijm) en een middenoorontsteking. Meteen begonnen met antibioticakuur. ´s Middags en begin avond dachten goh het gaat vooruit. Nou dinsdag ochtend, braken. Ik stond op het punt om te gaan werken. Mijn moeder zou oppassen. Ik huilend naar de praktijk gereden. Kreeg ik meteen de opdracht om terug naar huis te gaan. ( Zorgverlof). Ik vond het wel fijn van mijn baas dat ik meteen naar huis mocht. Mijn moeder belt ook nog in de tussentijd dat hij bleef braken. Shit zeg. Ik bijna als een gek naar huis gereden met tranen in mijn ogen. De apotheek gebeld of de andere medicatie voor het braken al binnen was. Niet dus. Wachten tot ´s middags. Uiteindelijk thuis was Daan wat opgeknapt. Maar ik opgebeld dat hij niet kon staan of lopen. Tja dat was ook niet goed. Even afwachten, maar tegen 12 uur wou hij nog steeds niet lopen of staan (maar hij had wel praatjes). Terug naar de huisarts om te kijken of het geen blinde darm of zo iets was. De waarnemend huisarts heeft hem nagekeken en toch nog met de kinderarts overlegd. Bleek dat de buikpijn van de erythromicine kan komen over op een andere antibiotica. Dat was dus het wondermiddel.
Mijn baas maakte zich toch nog vreselijke zorgen over hem en zei dat ik hem goed in de gaten moest houden en anders werd het toch een consult bij de kinderarts.
Wonderbaarlijk na de inname van de nieuwe antibiotica knapte Daan eindelijk op. ´s Avonds toen Maurice thuis kwam zei hij Ha papa. ( en maandag wou hij niks van Maurice weten). Hij heeft gegeten en gedronken en had praatjes voor tien). Na het eten stond hij ineens in de keuken hij wou meehelpen. Daan liep eindelijk weer zonder pijn. Pfffff. wat waren wij blij.

Vandaag gaat het eindelijk met Daan stukken beter. Hij ziet er uit als een mager kindje uit Afrika (maar dan zonder opgezwollen buik). Hij loopt praat me de oren van mijn kop ( wat was het rustig toen ie ziek was, maarre ikke heb liever dat ie de oren van mijn kop praat dan als een zielig musje op de bank ligt). Mijn baas gebeld en gezegd dat het stukken beter met hem gaat.

Pff, wat een verhaal. Maar ik had toch veel schrik hoor. Niet alleen ik maar mijn moeder, Maurice en mijn baas ook.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Brrrrrrrrr…kan me voorstellen dat je 'm op een gegeven moment flink kneep hoor!
Het is echt een rot-virus, wat er nu heerst.
Ergens anders zag ik een foto van een jochie van voor en na zijn griep…ook een mager manneke was dat geworden
Wat een opluchting dat het nu beter gaat met Daan!
Beterschaps-knuffff voor je kleine mannetje hoor

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ach gut het arme jochie…
Gelukkig gaat het weer beter!!!
Kussjess!!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

jee dat is niet mis allemaal .sterkte met je mannetje beterschap .

groetjes marielle mama van
10-10-01

jeetje zeg,dat is niet niks wta hij heeft gehad…kan me voorstellen dat je met tranen naar huis gaat dan hoor

gelukkig gaat het weer beter met hem,dikke knuf

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Jeetje zeg, das niet niks.
Dikke knuf voor jullie !!!
Hoe gaat het nu met Daan ?

hoe gaat het nu met daan .diana ???al wat beter

groetjes marielle mama van
10-10-01

ja ik ben ook wel benieuwd,
hoe het nu met daan is.

groetjes katinka

Diana, hoe is het vandaag met Daan??
Al nog beter??

Groetjes Mariska

Hoi Allemaal,

Heb even niet kunnen internetten, vandaag moeten werken. Maar sinds donderdag en vandaag ook. Gaat het redelijk tot goed met Daan. Hij is wel nog snel moe, maar hij praat weer volop en rent en springt. Dus hij is goed opgeknapt. En eten kan hij ook weer volop ( hihihi),

Ik vond het echt eng en ik ben heel wat gewent. Maar zo zie je, als het je eigen is, is het toch anders.

Ben wel blij hoor. Dat ie weer volop praatjes heeft en ondeugende dingen uitspookt .

Kan jullie dus allemaal geruststellen.

Enne bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Gelukkig maar dat het zo goed gaat nu met hem

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Aaaaah!! Gelukkig gaat het goed!!!

Groetjes Mariska