Daan van de een op de andere dag droog is

Daan sinds vorige week van de een op de andere dag droog is. Aan geeft dat hij moet plassen en moet poepen. Zelfs tijdens zijn middagslaapje droog is en verschillende nachten achter elkaar droog blijft. En dat ook nog ´s ochtends een flinke plas op de wc doet.

Hij heeft maar 2x een ongelukje gehad. Bij de oppas en op de creche ging het ook goed. Hopen dat deze trend zich gewoon doorzet. En niet dat als de andere spruit geboren wordt een terugval krijgt ( zal denk ik toch wel gebeuren).

Hij is reuze trots op zichzelf en wil alleen nog maar op de wc plassen en poepen. Van het potje moet ie niks hebben. Daan blij en mama en papa blij.

Gewoon geen luier meer omgedaan en Daan moet aangeven als hij moet plassen. Nou vraag ik ook constant of ie moet plassen of poepen. En ik zie ook wel aan hem als hij hoge nood heeft. Zelfs met autorijden geen luier om.

Ikke ben reuze trots op mijn zoon.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

WauW! wat goed van je Daan.
zo van de een op andere dag echt knap!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Wow, hartstikke goed Daan!!!
Jij dacht natuurlijk: ik wil snel een echte GROTE broer zijn
Nou, ik vind het knap van je hoor!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wat goed van je Daan!! Potjes is natuurlijk voor kleine peuters!

Lekker Diana, dat hij zindelijk is wanneer de baby komt. Hoef je maar 1 kind aldoor te verschonen.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

Goed zeg knap hoor.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Heeej wat goed zeg, heerlijk hoor!!
Hier zijn we ook al een tijdje uit de luiers heerlijk!

Groetjes Nathalie & Co

wauwie!! goed zo

groetjes Kim, mama van

en

Wow, knap hoor. Wil je eens aan Evianne komen vertellen dat het heel goed is om ook vol te houden ?
Dikke pluim voor jou !!!

Goed hoor, en dat zo in 1x!

Tessie

Geweldig Daan. Echt super heb je nu voor heel even geen luiers meer om te verschonen.
Het zou kunnen dat Daan na de geboorte van jullie tweede even een “terugval” krijgt. Dat hij wat meer ongelukjes gaat krijgen. Ik hoop het niet maar houdt er wel rekening mee.

Succes.

Groetjes,
JacqKie.

Zooo!! Das lekker zo vlak voor de geboorte… Hij kan idd een terugval krijgen hoor maar die gaat ook vast weer over! Geniet ervan

Groetjes Els

Nou, Daan bedankt jullie allemaal voor jullie geweldige reacties. Hij is apetrots.

Enne als moeder zijnde ben ik erop voorbereid dat ie straks een terugval krijgt. Tot op heden is ie nog steeds droog. Zelfs in het zwembad geeft ie aan dat hij moet plassen of poepen.
1x is ie ´s nachts nat geweest ( omdat hij uitgeslapen had tot 9 uur en hij normaal voor 8 uur wakker is). De rest gaat fantastisch.

Ik ben ook zeer blij dat ie nou uit de luiers is. Heerlijk man. Ik heb nog genoeg voorraad voor als er een terugval is.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Geweldig meid. Houden zo…

Enne hoe is het nu met jou buik Ben wel benieuwd maar ik zal niet de enige zijn.
Sterkte ermee.

Groetjes,
JacqKie.

heeeeee goed zo daan

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn