Daan mijn

virusje ook onder de leden heeft. Sinds het weekend hoest Daan flink en heeft hij last van zijn oogjes. Dit virusje heb ik sinds de pinksteren. Nu ben ik er vanaf en heeft Daan het onder de leden.

Kan ik goed gebruiken. Ik slaap zowiezo al heel slecht ( krijg je als je zwanger bent van een baby die graag ´s nachts schopt en beweegt) Nu al helemaal met dat gehoest van Daan.

Gelukkig is ie er niet ziek onder. SPeelt volop en gaat gelukkig nog 2 dagen naar de opvang en 2 ochtenden naar de creche. Maar ik vind hem zo zielig als ie ligt te hoesten.

We maken er het beste maar van.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

He bah, nou gelukkig hoef jij dan niet meer zo te hoesten met dat buikie want das ook niet fijn.
Gaat het allemaal nog een beetje ? Voor een middagje rust mag je Daan ook brengen hoor en anders kom je hier lekker in de hangmat en passen wij verder op Daan.
Maar hoop dat zijn hoest snel over is, succes met je ventje !

Ach, wat sneu zeg
En voor jou inderdaad ook extra vermoeiend
Jammer trouwens dat je die banner niet meer onder je naam hebt staan, nou weet ik niet meer precies hoe ver je bent…
De foto’s zijn wel erg gaaf trouwens!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

quote:
Jammer trouwens dat je die banner niet meer onder je naam hebt staan, nou weet ik niet meer precies hoe ver je bent.....

Oeps, sorry, lees nu net pas je andere topic over nieuwe banner testen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nou Bieb ik ben op 1 dag na 38 weken zwanger. Enne met die banner wil maar niet lukken. Ik doe denk ik iets fout. Heb er effe geen zin in om het na 4 pogingen overnieuw te doen.

Asje, als het echt niet meer kan dan bel ik je wel. Kom ik een dagje naar jou om te hangen in de hangmat en Daan kan dan lekker met Evianne en Jessin spelen.
Lief van je!

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jullie zijn meer dan welkom !

Zeg me anders welke banner je precies wil en stuur me eventueel de foto die erbij moet op, dan maak ik de banner effe. Tja, je bent immers hoooooog zwanger.

Heb al een mailtje naar je gestuurd.

Zou fijn zijn als je dat voor me wilt doen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ik ga er nu naar kijken

Laatste update over dat virus.

Ik heb de huisarts gebeld en gezegd dat Daan ziek is met vreselijke hoestbuien. Vond ie toch beter dat ie antibiotica kreeg, omdat ik op het eind loop van mijn zwangerschap. Daar zijn we dus donderdag avond mee begonnen en nu is het hoesten een heel stuk minder en kan hij eindelijkook het slijm kwijt. Hij is weer het vrolijke manneke. Ikke blij, papa blij en natuurlijk Daan ook blij.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

jeetje arme daan,nou hopelijk is hij er nu snel vanaf sterkte met hem

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn