Daan maandag alweer

naar de creche gaat. De vakantie alweer voorbij is. De tijd is omgevlogen, maar dat krijg je als je tijdens de zomervakantie een baby krijgt.

Wat vliegt de tijd zeg.

Ben trouwens wel blij voor hem dat hij weer naar “school” kan gaan. Kan hij zijn ei goed kwijt en is er weer routine in zijn leven. Met een baby erbij is de routine niet meer zoals ie geweest is.
Ik heb wel een ritme, maar Teun laat zich ook niet helemaal sturen vooral met de borstvoeding.

Asje gaat Evianne volgende week ook weer naar de creche (Peuterspeelzaal)?

Ben benieuwd hoe het maandag gaat.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ja volgens mij moet Evianne ook weer, wel lekker voor dr. Eigenlijk wil ze al naar de basisschool whahahaha dus ik zeg tegen dr dat dat pas kan als ze 4 jaartjes is. Nu zegt ze me steeds dat ze 4 jaar is of vandaag wordt whahahaha muts. Heerlijk hoor dat Daan ook weer gaat, even weer iets anders en jij lekker even tijd met Teun, hoe is het met het mannetje ? We moeten gauw eens afspreken hoor !

Daan is gisteren dus geweest en het ging zoals ik al dacht prima. ZIjn kleding zat onder de verf. Hij was goed moe en heeft ´s middags nog een lekker tukkie gedaan en mama en Teun ook.

Vandaag is Daan naar de opvang toe en Teun gaat pas in september. Dat zal voor mij wat moeilijker zijn denk ik.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jessin is inmiddels ook weer naar het kdv geweest 1 ochtend, hij liep er rond alsof ie nooit weg geweest was. Evianne mag morgen weer naar de psz, ben benieuwd. Tof dat Daan het weer tof gevonden heeft, tja en als kleine Teun dadelijk ook gaat, pffff zal wel slikken zijn weer.

Hey, wat fijn dat Daan het weer zo naar zijn zin heeft gehad!
En ja, Teun in september, pfff…dat lijkt me wel ff moeilijk hoor
Gek is dat hè? Ik kan van Stephan iets makkelijker afscheid nemen ofzo, dan van Kaya
Komt denk ik omdat ze toch nog zo “nieuw” zijn, zo klein ook.
Stephan is natuurlijk al wat zelfstandiger enzo.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya