gezwommen heeft.
Al sinds Tim 4 maanden is zwem ik iedere donderdagochtend met hem. Eerst 20 minuutjes les en daarna vrij zwemmen. Ik neem Daan iedere week mee en dan leg ik hem daar in zijn maxi cosi.
Gisteren voor het eerst met 2 kids het water in en wat was het leuk. Moesten er al eerder zijn want de les van de baby’s is natuurlijk eerder. Het is op leeftijd, 0-1 jaar, 1-2 jaar, 2-3 jaar en 3-4 jaar. Tijdens de les van Daan trappelde Tim lekker mee en bleef keurig bij me. En de juf deed af en toe ook even lekker gek met Tim. Daan vond alles prima tijdens de les en is ook meerder keren onder water geweest. Ook dat vond hij geen probleem.
Na de les was hij moe, dus heb ik Daan gedoucht en toen ging Tim gewoon mee. In het zwembad Daan in zijn romper in de maxi cosi gelegd. Precies toen ik Daan aan het aankleden was moest Tim plassen. Een andere moeder heeft even op Daan gelet zodat ik met Tim naar de wc kon. Toen Daan weer aangekleed en die was echt binnen no time vertrokken in zijn maxi cosi.
Daarna dus alle aandacht voor Tim die nog even lekker gespeeld heeft in het water voordat zijn les begon. Na de les zijn we gaan doucen en aankleden en toen heb ik Daan wakker gemaakt en in het restaurant zijn fles gegeven.
Daarna naar huis en toen was de ochtend weer voorbij. Oh ja was ook nog iets. Had ik Tim net aangekleed en was ik zelf net uitgekleed en afgedroogd, moest Tim plassen. Jaja zindelijk is fijn, maar heeft soms ook zijn ongemakken. Ik dus maar snel mijn natte bikini aan en naar de wc. Gelukkig waren we nog op tijd.
Het is best druk maar wel erg leuk!
Groetjes,
Sandra