Daan de uitslag van de mri scan heeft

En nu heeft ie dus chronische spit. De wervels staan recht ( door de orthomanuele therapie en chiropracter) maar de spieren zijn nog zo opgezet dat die de rug alsnog blokkeren. Pffffffff moet nog uitzoeken wat het voor gevolgen dat verder gaat hebben. Hij heeft nu medicijnen voor die spieren en krijgt nu fisiotherapie. Ik weet echter nog niet precies wat de concequenties voor de toekomst zijn aangezien het terug gaat blijven komen eventueel. Maar het beestje heeft dan nu eindelijk wel een naam.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 18 Feb 2005 20:56:47

dat is niet zo mooie astrid .sterkte er mee hopelijk help die fisio een beetje sterkte

groetjes marielle mama van tanja

hoop dat fysio een beetje helpt.

ach wat naar zeg
hopen dat fysiotherapie een beetje helpt
Sterkte voor jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin

Jee, lekker zeg!
Waar zo’n meeting al niet goed voor is
Nee, grapje hoor.
Maar hij heeft het 's avonds na de meeting in oktober toch opeens zo erg gekregen?
Jee, da’s al 4 maanden.
En dan nu chronische spit, pfff…
Ben idd benieuwd wat dat voor gevolgen heeft op de lange termijn.

Sterkte ermee!

Groetjes, mamma van Stephan

Jeetje meis das niet niks…

Ik weet dat fysio wOnderen kan doen!
Tries

Liefs Tries

He Astrid,

Pfff, gelukkig heeft ie geen hernia waar jullie zo bang voor waren. Maarre isse toch wel vervelend chronisch spit.
Hopelijk helpt de fysiotherapie.

Nou sterkte ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jeetje sterkte ermee.
Hopelijk werkt de fysio inderdaad.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

spit moet al erg pijnlijk zijn, begreep ik van mijn neef.
maar chronisch! brrrr.
hopelijk helpen de pillen, en idd nu het beessie een naam heeft, maakt dat verschil, en kan er gericht behandeld gaan worden.

maar dit is dus iets waar ie met enige regelmaat weer mee te maken kan gaan hebben? jeetje.

nou, wens hem veel sterkte van me, en succes, dat het maar wonderpillen mogen zijn, die heeft ie inmiddels wel verdiend!

mo

Jeetje, spit en dan nog chronisch ook, dus dat is eigenlijk levenslang. Ik hoop dat de fysio het draaglijker kan maken. Was ie wel weer aan het werk eigenlijk? Kun je dit zomaar zonder aanleiding krijgen?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Nou hij werkt op dit moment 2 maal 2 uur per week, maar dan alleen voor wijnbestellingen, voorraden nakijken en beetje de zaal indekken. Dan is ie ook echt helemaal gesloopt en kan ie rustig de rest van de middag slapen. Kan al sinds ie het heeft geeneens autorijden joh. Spit kan iedereen krijgen maar is niet meteen chronisch dan natuurlijk.

Nou, hij is er maar mooi klaar mee!

Groetjes, mamma van Stephan

Pfffffffff we zijn vandaag bij de huisarts geweest. Daan heeft er nu voor een week valium bij gekregen om de rug nog meer te laten ontspannen en beter te slapen. Ik geloof dat de gevolgen ivm met het chronische wel een beetje meevallen, maar hij zal er op moeten blijven letten en oefeningen doen om die spieren wat sterker te maken.

jeetje balen zeg,heel veel sterkte

Vervelend!
Ik heb een collega en haar vriend moest ook zijn spieren verstevigen.
Volgens mij had de therapeut geadviseerd om zo’n ding met stroomstootjes te gebruiken naast de oefeningen.
En dat bleek toch wel te helpen.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday